De felle oranje kleuren vervagen
De kleuren tijdens de eerste weken van de zwangerschap
[Image: P1040017c.jpg]

De laatste week voordat de eitjes gelegd worden vervagen de kleuren en word het vrouwtje superdik
Dit vrouwtje had vorig jaar ook een legsel gehad, hopelijk zorgt ze weer voor mooie eitjes
[Image: P1040096.jpg]

Groetjes, Hans en Ted
Groetjes, Hans en Ted
Reply
wat een verschil zeg... is dat het vrouwtje waar ik op wacht? :oops:

greetz rigor
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
rigor mortis Wrote:wat een verschil zeg... is dat het vrouwtje waar ik op wacht? :oops:

greetz rigor

Yessssssss, dat is ze Big Grin
Groetjes, Hans en Ted
Reply
Dit vrouwtje heeft van de week haar eitjes gelegd, 12 stuks, waarvan er 1 slap was, het lijkt er op dat ze nog meer eitjes draagt, dus hoe het verder verloopt is nog even afwachten.
Groetjes, Hans en Ted
Reply
allright... hopelijk komen de andere eitjes nu ook snel. wanneer verwacht je uitkomst van deze eieren?

hoe snel kun je het geslacht bepalen?

greetz rigor

Reply
rigor mortis Wrote:allright... hopelijk komen de andere eitjes nu ook snel. wanneer verwacht je uitkomst van deze eieren?

greetz rigor
Wat is hij enthousiast zeg Big Grin
1.0.0 iguana iguana

Jup, ik breng teveel tijd door op dit forum. Wink
Reply
rigor mortis Wrote:allright... hopelijk komen de andere eitjes nu ook snel. wanneer verwacht je uitkomst van deze eieren?

greetz rigor

De uitkomst van deze eitjes zal (als alles goed gaat) om en de nabij eind juni zijn, in de laatste week van juni zeg maar.
Als ze ongeveer 1 maand zijn kunnen we de geslachten wel bepalen met einge zekerheid.

@ Lordofdreads, Rigor is niet alleen enthousiast maar ook nog eens geïnteresseerd, hij kan niet wachten tot ze uit het ei gekropen zijn Big Grin
Groetjes, Hans en Ted
Reply
Mooren-Lizards Wrote:

greetz rigor

De uitkomst van deze eitjes zal (als alles goed gaat) om en de nabij eind juni zijn, in de laatste week van juni zeg maar.
Als ze ongeveer 1 maand zijn kunnen we de geslachten wel bepalen met einge zekerheid.

@ Lordofdreads, Rigor is niet alleen enthousiast maar ook nog eens geïnteresseerd, hij kan niet wachten tot ze uit het ei gekropen zijn Big Grin

en 12 juli mijn verjaardag... ik weet al wat er in mijn -iets later- pakje zal zitten :d

greetz rigor

Reply
rigor mortis Wrote:
Mooren-Lizards Wrote:

greetz rigor

en 12 juli mijn verjaardag... ik weet al wat er in mijn -iets later- pakje zal zitten :d

greetz rigor
Bij deze nog eens mooi aan iedereen zijn verjaardagsdatum gemeld Big Grin
1.0.0 iguana iguana

Jup, ik breng teveel tijd door op dit forum. Wink
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)