Krekels goedkoop?
Hoi iwan.

Ik ben toevallig wel een hack tegengekomen waar je kan laten zien we wanneer jarig zijn. hier gaat best wel veel tijd inzitten om dat te maken.
ook is het niet mogelijk om de beurs data erbij te zetten.

Ik ben nu eerst bezig met een extra optie om aantegeven of je donateur bent van de doelgroep of niet. deze hoop ik vanavond af te ronden.

Groetjes richard.
Suc6 daarmee Richard,het gaat nu lekker hé[Image: smHup1.gif]
Hoi,

Al een paar maanden bestellen wij via internet bij een kweker in Flevoland (volgens mij Kampen) onze krekels.
Of dit dezelfde is als jij nu gezien heb weet ik niet (moet k even bij me zus navragen). Maar ons bevalt t prima!!
Goede krekels (ook goed gevuld t doosje) en aangezien wij t in grote getale bestellen per week kan t ook uit.
Misschien dat bij jou in de buurt meer mensen zitten die krekels nodig hebbe, dan kan je t gezamelijk bestellen en de verzendkosten delen!
En bij deze kan je ook andere voederdieren bestellen.

Momenteel geef ik mijn baardje maat 6/7..uiteindelijk heb je inderdaad de grote nodig, maar kan je ook sprinkhanen of (nest)muisjes geven!

Wat voor BD heb je gekocht?! En waar?

Over de prijzen trouwens: die zijn erg goedkoop. Kijk ik bij ons in de buurt (dan beland je in stadskanaal) dan zijn de krekels (ook prima krekels trouwens) 2euro per doosje. Maar ja, reken daar de benzine prijs bij op.....het gezamelijk bestellen via deze kweker bevalt ons dus prima!

Groetjes Rianne
Iwan, ik had op dierenparadijs inderdaad al gezien dat onze Geert 27 werd vandaag. Heb hem al een pm gestuurd.

Rianne,

Wat betaal jij voor krekels en bij wie haal je ze?

Joke
Joke
5 groene leguanen, 5 anolis carolinensis, 1 anolis sagrei, 2 groene boomkikker, 2 helmbasilisk, 2 bruine basilisk, 3 wateragamen, 2 krokodilsalamanders, 2 ribbensalamanders, 2 baardagamen, 2 blauwtongskink, 1 groenendaeler, 3 kippen
Ik bestel ze bij iemand uit Kampen volgens mij...een excact adres zal ik even voor je nakijken!
1,50 per doosje en iets van 5 euro verzendkosten

Maar jullie hadden t over iemand uit Groningen??
En ook de groetjes van me hond kashka, leguaan, skink en 2 luipaardgecko's!!!
Allemaal beankt voor jullie reacties hoor...sorry dat ik zoo laat reageer maar bend ruk bezig met een verbouwing Big Grin
Bedankt voor je advies Joke. Het probleem is dat onze dierenwinkel wel krekles verkoopt maar voor belachelijke prijzen. Tenminste ik neem aan dat een doosje van 10 krekels maat 8 voor 2 euro niet erg reël is? Daarnaast is minstens de helft dood (het kon zijn dat ze er ale een tijde stonden natuurlijk dat weet ik niet) Verder moet ik voor de dichtsbijzijnde reptielenshop naar Den Haag (Reptilia).
Ik heb gewoon drie normale baaragaampjes 'besteld' (men wacht nu op nakweek). In de tussentijd kan ik aan mn bak werken (ik heb besloten er tog maar 1 te kopen) maar verder zelf alles in te richten. Verder ben ik maar niet voor die varianten gegaan Rianne omdat ik eerst zeker moet zijn dat ik een goeie verzorger ben Big Grin Ik wou je nog bedanken voor je mails maar als ik je probeer te mailen lukt dat niet omdat ik de boodschap krijg dta het mailadres niet bestaat...in ieder geval bedankt voor je advies!
Ik haat deze ruimte
ik heb 2 mailadressen,kan zijn dat ie t niet deed, aangezien er te veel mail in me box stond.
je kan t proberen onder rianne02@hotmail.com en rianne002@hotmail.com

groetjes Rianne

ps. heeft iemand een mailadres voor me van die verkoper van krekels volgens bovenstaande prijzen? (kwam uit groningen??)
OK zal ik een keer proberen als ik je advies weer nodig heb :oops:

hiers dat e-mail adres krekel2002@everyday.com
Ik haat deze ruimte
hey, ik begrijp dat je 3 BD's hebt gekocht..... uit 1 nest??
Kijk dan enorm uit mbt inteelt...en je weet nu niet of je meerdere mannen hebt. Als dit zo is dan zou je uiteindelijk ze weer weg moeten doen (zodat je 1 man overhebt..)

Groetjes Rianne
nope 2 uit 1 nest....en verder wil ik bij een andere kweker nog 1 halen...probleem is dta ik tot nu toe alleen mensen het oosten spreek met nakweek...voor iemand die geen auto heeft schiet dat niet erug op
Ik haat deze ruimte

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)