hij eet nog niet...
Hallo,allemaal.Ik heb sinds 2 dagen een leguaantje,maar hij heeft in 2 dagen nog steeds niet gegeten.Moet ik mij zorgenmaken,of is dit normaal?
nancy
Reply
nee..je hebt het beestje net en ivm met stress enz kunnen sommige leguanen soms bij verhuizing/verplaatsing dagenlang niet eten
Voorlopig dus geen zorgen maken ,de ene eet na 2a3 dagen weer de andere pas na 2weken bv Big Grin
Reply
Welkom Lady Lovebug,

Misschien kan je even aangeven wat de leeftijd van het dier is. Je hebt het namelijk over een leguaantje. Oudere dieren kunnen namelijk langer zonder voeding dan jongere.
Ook de maatvoering van je terrarium is van belang en hoe deze is ingericht. Daarnaast de dag en nacht temperatuur, temperatuur op de plek waar de leguaan opwarmt, schuilplekken en dag en nachtlicht lengte.
Sorry voor al die vragen :oops: Maar deze dragen bij om te kunnen beoordelen of je dier zich snel comfortabel genoeg voelt en gaat starten met eten.
Reply
en heb je enig idee wat ie graag lust? dat is dan wel als ie al ietsjes ouder is.
Anders volhouden en lekkere hapjes blijven aanbieden, en hem de rust geven om te wennen
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)