Wat nog te doen met mijn ex-verwaardeloosde leguaan?
leroy Wrote:hoi merel hoe groot zit hij nu gehuisvest/

en idd 47 cm in 4 jaar hmmm is niet een beetje groeiachterstand maar heel veel.

ik verheug me op de foto's

ehhh... leroy, hoe kom jij aan 47 cm in 4 jaar? Volgens de eigenaars was hij helemaal niet gegroeid in die vier jaar...! Of had je het tegen iemand anders? In ieder geval, Kermit zit nu nog steeds te klein gehuisvest :oops: , in een terrarium wat ik nog had, vandaar dat we 'm zoveel mogelijk los laten rondklimmen in onze "boom". We zijn aan het verzinnen hoe en waar een groter terrarium kan komen (vooral hoe). In het begin leek dat nog geen zin te hebben omdat hij veel te zwak was om iets te doen behalve onder de lamp liggen en eten... Op dit moment dus helaas nog in hokje van 120*60*60 oid. Cry of in woonkamer van 700*400*260 (of zoiets) hoewel hij zich dan meestal beperkt tot de 2 meter hoge ficus waar hij de meest idiote stunten in uithaalt. Overigens zijn er plannen om het plafond te veranderen in klimparadijs, eerste tak (halve boom) al gevonden! Big Grin
Reply
sorry 63cm ,het is nog vroeg he
Reply
dat hij/zij rondloopt in de woonkamer is leuk maar probeer toch ook een grote huisvesting te vinden/maken
Reply
Helemaal mee eens! Wordt hard aan gewerkt, maar is niet simpel om als beginners in 1x goed te bouwen, dus eerst goed nadenken voordat we het ontwerp uitvoeren. Heb nu net twee foto's van Kermit in album gezet. Helaas als gast, want ik was kennelijk niet ingelogd (of ik had m'n naam nog ergens in moeten vullen... tja, twee linkerhanden hè :oops:
Reply
ik heb je foto's in het album bekeken en hij is idd een heel stuk vooruit gegaan alhoewel hij nog steeds niet helemaal op gewicht is.
Ik ben blij om zoiets te zien en ga zo door...
heb je al geprobeerd met geweekte kattenbrokjes om hem op gewicht te brengen?

gr

Big Grin
Reply
waar staan je foto's :oops: :?: Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
in het fotoalbum onder groene leguaan ,thilde :lol: :!: haha
Reply
tevens is de foto op voorpagina (home) ook van Merel
Reply
leroy Wrote:in het fotoalbum onder groene leguaan ,thilde :lol: :!: haha
heb ik gekeken maar kon hem niet vinden :oops:

krijg dit te zoen met de zoekfunctie :?: :?: :?:
Doorzoek de Gallery
Doorzoek omschrijvingen Doorzoek sleutelwoorden Doorzoek samenvattingen Doorzoek titels Reacties zoeken Doorzoek maatwerk velden
Selecteer Alles Deselecteer alles Selectie omkeren
Gallery Core

Geen resultaten gevonden voor 'merel'

Maar ik heb de foto op de voorpagina aangeklikt en
BINGO

Hij is wel dikker geworden, ziet er beter uit :roll: Wink Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)