Wie heeft ervaring met de powersun?
Big Grin heeft er iemand toevallig al eens de powersun lamp geprobeerd
zijn dat echt van die goeie lampen wil er 1 kopen maar zijn vrij prijzig dus daarom vraag ik het eerst maar ff heb er nu een t.l in maar ga een grotere bak maken en dan is die t.l al snel te weinig. Big Grin
leguaan dino is een toppertje.
www.leguaandino.mijnalbums.nl
Reply
hallo
een powesun kost idd wel wat,al kunnen de prijzen verschillen.maar als je een toplamp wilt die goed is tot tie uit gaat is het zeker een aanrader.
de uitgave is groter maar hij gaat langer mee.ik heb de mijne nu anderhalf jaar en er geen probs mee.
anita
Reply
anita Wrote:hallo
een powesun kost idd wel wat,al kunnen de prijzen verschillen.maar als je een toplamp wilt die goed is tot tie uit gaat is het zeker een aanrader.
de uitgave is groter maar hij gaat langer mee.ik heb de mijne nu anderhalf jaar en er geen probs mee.
anita
o.k en is zo`n lamp dan genoeg uv voor in een grote bak.of zet je die lamp boven zijn zonplekje want hij geeft ook warmte he natuurlijk.
Reply
legudino Wrote:
anita Wrote:hallo
anita
o.k en is zo`n lamp dan genoeg uv voor in een grote bak.of zet je die lamp boven zijn zonplekje want hij geeft ook warmte he natuurlijk.

Ja, een powersun is ook een warmte lamp. Goed afschermen die lamp en niet te dicht boven je dier hangen, maar zo'n 50cm erboven.
2 kinderen, 1 hond, 4 katten, 2 konijnen, 2 cavia's, 6 sagrei anolissen, 3 langstaart hagedisjes en 2 leguanen Lizzy en Dino
Reply
Lol mijn powersun is vandaag binnen gekomen samen met de arcadia d3 reptile... mooi lampje komt alleen wat weinig warmte af van de 100 watt lamp als je een grote terra hebt ken je misschien btr die van 160 watt pakken en ja ze zijn echt heel goed http://www.zoomed.com/html/powersun_uv.php
Reply
Ik heb hier ook Zoomed Powersuns gehad die meer dan anderhalf jaar meegingen terwijl ze 12 uur per dag branden (bij mijn halsbandleguanen), zeer tevreden over. Bij Groene leguanen moeten ze inderdaad wel een cm of 50 boven de dieren hangen.
Reply
bij mij bakt alles onder powersun 160 w of uv heat 100 watt
baby start op iguna 5.0, desert 7.0 of arcadia spaarlamp
als de arcadia de geest geeft komt er terug een zoomed tl lamp in, toch net iets bedrijfszekerder; ik heb reeds wat arcadia gehad die voortijdig de geest gegeven hebben
But if you tame me, then we shall need each other.
To me, you will be unique in all the world.
To you, I will be unique in all the world...
You will become responsible forever for what you have tamed...

Antoine de Saint-Exupery

WWW.BRACHYLOPHUS.COM - home to the Blue Banded - Fiji iguana
Reply
rosita Wrote:ik heb reeds wat arcadia gehad die voortijdig de geest gegeven hebben

Bij mijn zijn ook vrij snel twee van die Arcadia spaarlampen gesneuveld helaas, misschien eens een ander merk proberen, Zoomed, T-Rex en het Duitse Dragon hebben tegenwoordig ook van die spaarlampen, twee typen zelfs, eentje met UV uitstoot van 7% en eentje met een uitstoot van 10% voor woestijnbewoners.
Reply
nou bedankt voor de info Big Grin
Reply
Anderhalf jaar met 1 lamp??? Is dat niet erg lang. Ik heb een Trex UV Heat, schijnt ook erg goed te zijn, maar die gaan volgens de papieren maar 6 maanden mee. Ik vervang ieder jaar mijn lampen, dan weet ik zeker dat het goed is. En wat is nou 80 euro per jaar voor een goede verzrging van je beest. Dat kan er ook nog wel bij....
1 Lieve Leguaan
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)