Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SYMPOSIUM 26 april 2020 (Datum wordt verplaatst ivm corona)
Information 
SDGL houdt op zondag 26 april in samenwerking met Stichting Herpetofauna een symposium over herbivore hagedissen. Er zal een diversiteit aan lezingen voorgedragen worden met uiteenlopende onderwerpen. De opbrengst van het symposium komt ten goede aan een nog nader te bepalen conservatieproject. Entree is €30,- en daar zit lunch en drankjes bij inbegrepen. Reserveer je kaartje door een mailtje te sturen naar: voorzitter@stichtingherpetofauna.com
Hopelijk tot dan! 

[Image: Flyer_nieuw-scaled.jpg]
Reply
Ik zag dat ik een foutje had gemaakt in het e-mail adres om aan te melden, dit moet zijn voorzitter@stichtingherpetofauna.com (niet .nl)
Mocht je een mail hebben gestuurd en geen reactie hebben gehad, stuur dan even een nieuwe mail naar het juiste adres!
Excuses voor de verwarring.
Reply
Beste allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al wel ervaren hebben, worden er op dit moment veel evenementen en activiteiten verplaatst, dan wel afgeblazen in verband met de ontwikkelingen rondom het corona virus. Wij voelen ons genoodzaakt om het symposium dat we hadden gepland op 26 april te verplaatsen naar een nader te bepalen datum. Omdat alles in de toekomst nog heel onzeker is kunnen we op dit moment nog geen datum noemen. Zodra we hier meer duidelijkheid over hebben laten we jullie het zo spoedig mogelijk weten.

Voor nu wens ik jullie allemaal heel veel gezondheid toe en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Yoni 
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)