Aangeboden Blauwe leguaan
Met pijn in mijn hart bied ik mijn blauwe leguaan 'Blue' aan. Blue is ongeveer 1 jaar oud (gekocht op de beurs in Houten) en waarschijnlijk een mannetje.
Hij ervaart bij mij thuis te veel stress van onze katten en hond, waardoor ik voor hem een nieuw thuis ga zoeken. Door de stress die hij ervaart is het nog niet gelukt hem tam te maken. Hij at altijd goed en vervelde regelmatig, maar de laatste weken gaat dat ook slechter. Hij is verder wel actief en prachtig om te zien. 
Ik ben echt op zoek naar iemand die Blue een mooi plekje kan geven. Ik had graag gewild dat dat bij mij kon zijn, maar helaas is dat niet zo. Ik kies echt voor hem, want het doet me echt pijn om dit bericht te schrijven...
Blue zit nu in een terrarium van 1 meter breed, 1 meter diep en 2 meter hoog (hij kan hier nu nog prima in, maar op den duur was het de bedoeling een groter terrarium te bouwen). Dit terrarium kan met hem mee verhuizen (kan alleen niet makkelijk uit elkaar)
Ik hoop dat er iemand is (het liefst iemand met ervaring met leguanen) die Blue een mooi leven kan bieden.

Linda

Bij serieuze interesse kan ik foto's mailen of appen. Ik kreeg het niet voor elkaar om ze hier bij te zetten.
Antwoord
<p>Hoi Linda, wat vervelend dat je Blue niet het thuis kan geven wat je graag had gewild.</p><p>Als je wil mag je mij de foto's wel sturen via mail of app (yonivanuden@sdgl.org of 0612881360)</p><p>Ik zou dan ook een oproepje kunnen plaatsen op onze facebookpagina, daar is het bereik wat groter dan op het forum.</p><p>Laat je me dan even weten hoe de mensen contact met je op kunnen nemen?</p>
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)