Met grote spijt :(
Hey all,

Zeer, zeer, zeer lang geleden ! Moet bijna 6 jaar zijn denk ik.

Mijn leguaan Sam is intussen 12jaar in mijn bezit maar de tijd is spijtig genoeg gekomen, ondertussen heb ik 2 kids en binnenkort verhuizen wij naar een nieuwe woning waar ik spijtig genoeg de eerste 2 jaar geen ruimte kan voorzien voor haar. Ik ben dus opzoek naar iemand anders die haar met even veel liefde wil opvangen.
Ze is en blijft momenteel 1 meter, er is op genetisch gebied ergens iets mis gelopen, ze zal niet groeien. 
Is bevonden door mijn dierenarts Dieter Everaert.
ze is wel 100% in vorm, en ziet er nog tip top uit. Ze heeft enkel de laatste 9 cm staart is "nieuwe". Paar jaar geleden heeft ze ruzie gehad met de toenmalige baas van de water partij, de geel wang schildpad van 8jaar. 
Nooit afgebeten, maar was ontstoken en heb deze dan chirurgisch laten amputeren.
Bij mij heeft ze altijd lekker groot gezeten met toegang tot 480Liter water.
2 basking spots van solar raptor en 's winters om te temperatuur aangenaam te houden een centrale verwarming voor haar alleen. Luxe !
Ik wil zeker ook iemand helpen om alles in goede banen te lijden, en alles wat op de fotos te zien is kan ook meegenomen worden.
(en niet te zien is) Water partij voor 480 liter water, solar raptor 70w tranfo's, domotica processor crestron AV2 voor aansturing van de verluchting, aflezen temperatuur, regen installatie vanop de telefoon of ipad of eender wel mobiel apparaat. (Zit meer domotica in het terrarium dan in mijn huis Wink )

Ik hoor het wel ! Zeg het voort !
[Image: 28uldw7.png]
hallo
Reply
<p>Hoi Nubcake! Ik kan geen foto's zien, maar misschien kan je ze naar me sturen, zodat ik met de info een oproepje kan plaatsen op onze facebookpagina als je wilt</p>
Reply
<p>Oei das raar !&nbsp;</p><p>Ik had er een aantal toegevoegd.Ben nu met vakantie dus&nbsp;word moeilijk.</p><p>Ik heb ook reeds een oproep gedaan op de 2 grotere reptielen fb paginas.</p>
[Image: 28uldw7.png]
hallo
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)