Leguaan + terrarium aangeboden
Leguaan wordt weg gedaan samen met de terrarium. Moet jammer genoeg weg wegens bouw, kind onderweg en dus plaats tekort. 
Leguaan is een mannetje en ondertussen 10 jaar oud. 
De terrarium is 2 meter hoog, 2 meter breed en 1 meter diep. 
Er zit een aquarium van ongeveer 100 liter in verwerkt, met 2 filters samen een capaciteit van 800 liter per uur. 
Qua verlichting is er 1 uv lamp en nog 2 fittingen voor warmtelampen alsook een true light tl verlichting geschikt voor aquariums. 
Voor de vochtigheid op peil te houden is er een vernevelaar geïnstalleerd. 
Ik heb de terrarium zelf gebouwd in 2012 (zie topic https://sdgl.org/forum/showthread.php?tid=2564) . Deze is al eens verhuist en kan opnieuw gedemonteerd worden om ergens terug opgebouwd te worden.
Nog heel wat lampen op overschot, alsook filtermateriaal voor de aquarium, uv-meter etc. Alles wordt meegegeven. 
Voor mij is het vooral belangrijker dat hij ergens goed zit waar hij goed verzorgt wordt.
Voor meer info mag u me altijd contacteren.

[Afbeelding: pljKD7Mvj]

[Afbeelding: plXmMrnVj]
Antwoord
Wat jammer dat je stopt met de hobby. Het terrarium en je leguaan zien er prachtig uit.
Antwoord
Dank je. Het afscheid van de hobby valt me zwaar. Maar er zijn zo momenten in het leven dat je moeilijke keuzes moet maken. Nu hebben andere dingen jammer genoeg voorrang.
Antwoord
De leguaan heeft zijn thuis gevonden. Heb hem kunnen schenken aan een school in de buurt. 
Zo leren jongeren er nog iets van, en kan ik hem nog steeds gaan bezoeken. 
Hij zit ook in een nog grotere terrarium nu, dus ben er zeer tevreden mee. 
De terrarium en alle toebehoren zijn ondertussen ook weg. 
Het is nog erg vlot gegaan.
Antwoord
Fijn om te horen dat hij een mooi plekje heeft gevonden. En inderdaad dat je hem nog kan bezoeken. Misschien dat het over een aantal jaar toch weer begint te kriebelen Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)