leguaan nk
1 man en 2 vrouwen gaat het worden voor de balans de maat bak is lekker ruim dus dat zit wel goed.
Reply
heb de ruimte nog is goed gemeten.

korte deel 250 van muur tot een kachelkoof
lang stuk 280. van muur tot deur opening (gaat dicht gebouwd worden)

ga alles eerst in huis halen zodat ik in de 1e week van januari alles kan gaan opbouwen.

eerst zal er met balken en planken een soort behuizing gemaakt worden waterbak op ze plek dicht bouwen.
en daarna alles afwerken met bamboo en de zelfde soort planken die ik toen ook gebruikt heb in de oude ruimte.

zal jullie op de hoogte gaan houden .
Reply
graag....en met een mooie fotoreportage hahaha
Maar wat gaat het dan worden...ctenosaura of iguana?
Reply
nee ik heb een kweker gevonden van een leguanen soort die ik al jaren wil namelijk de neushoorn leguaan
afgelopen maanden erg ermee gezeten wat ik neem en de verkoop van me groep daarnaast kwam het overlijden van me opa nog is bij heb alles nu weer een beetje op een rij.
me definitieve keuze word 1x een mannelijke neushoorn leguaan.

ruimte 3x2x2
3x 70watt solar of reptech vind reptech mooier licht hebben en kwa waardes het zelfde als ik het goed heb
zoek alleen iemand die mij kan vertellen en goed uit kan leggen hoe ik zelf met piepschuim een rotsachterwand en grotten kan bouwen.

ja ik weet veranderde steeds deze soort wilde ik al jaren en eindelijk een kweker gevonden.

ga een aparte forum maken over de groei en hoe het dier op bepaalde voeding zal reageren.
Reply
forum moet zijn topic ?
Reply
Helaas zijn de foto's niet meer zichtbaar door nieuwe voorwaarden van Photobucket. Mocht ik ook zeeën aan tijd hebben, dan zal ik eens kijken of ik de foto's op een ander platform kan uploaden en doorlinken naar dit topic. https://sdgl.org/forum/showthread.php?tid=2718
Reply
(30-10-2017, 02:06 PM)michael-hoogvliet Wrote: ik heb een kweker gevonden van een leguanen soort die ik al jaren wil namelijk de neushoorn leguaan

welke kweker heb je gevonden  , ik had vanavond nl een kweker aan de lijn die  donateur wil worden maar absoluut niet op het forum wil
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Ben ook wel benieuwd haha
Reply
En welke soort neushoornleguaan wordt het?
Reply
de cyclura cornuta.
de kweker is iemand uit engeland ga volgend jaar naar houten om er 1 bij hem te halen ze naam is james helbert heeft mooie dieren Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)