Iguana Iguana gezocht
Hallo, 
Op zich vind je vrij vlot een leguaan, iedere reptielenwinkel heeft er zitten. Toch ben ik niet happig om bij hen een exemplaar te kopen -> slechte huisvesting, arme ( eenzijdige ) voeding , slechte UV lamp, herkomst en leeftijd zijn ook niet altijd zeker. Dit is nu wel een veralgemening. Ik geloof best dat er uitzondering zijn! Maar tot heden nog geen tegen gekomen. 
Bij deze zoek ik dus een leguaan ( iguana iguana I of Iguana iguana R.). Mocht iemand een goed adresje weten, dan hoor ik dit graag.
Antwoord
En ben je op zoek naar een jong dier of al een wat ouder dier? En maakt bij een ouder dier het geslacht nog uit?
Antwoord
Mijn voorkeur gaat naar een jong dier, maar ik sta open voor oudere dieren. Bij oudere dieren weet je vaak niet hoe mensen omgingen met hun dieren ( voedsel, huisvesting, ....). Op marktplaats etc. weet je vaak al genoeg door de foto's... Dus daarom dat ik eerder een jong dier zoek.
Het geslacht is voor mij niet belangrijk.
Antwoord
(13-03-2017, 10:31 PM)Jelle schreef: Mijn voorkeur gaat naar een jong dier, maar ik sta open voor oudere dieren. Bij oudere dieren weet je vaak niet hoe mensen omgingen met hun dieren ( voedsel, huisvesting, ....). Op marktplaats etc. weet je vaak al genoeg door de foto's... Dus daarom dat ik eerder een jong dier zoek.
Het geslacht is voor mij niet belangrijk.

Hi Jelle,

Ik heb een mannetje van 8 jaar oud, supergezond en tam, Wegens prive omstandigheden moet ik daar vanaf  Sad  . Ik wil er geen geld voor, alleen heel graag weten dat ie een goed huis krijgt.
Aeneas
Antwoord
Jelle, is het nog gelukt met het mannetje van Skymeat Huh
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord
(12-03-2017, 03:58 PM)Jelle schreef: Hallo, 
Op zich vind je vrij vlot een leguaan, iedere reptielenwinkel heeft er zitten. Toch ben ik niet happig om bij hen een exemplaar te kopen -> slechte huisvesting, arme ( eenzijdige ) voeding , slechte UV lamp, herkomst en leeftijd zijn ook niet altijd zeker. Dit is nu wel een veralgemening. Ik geloof best dat er uitzondering zijn! Maar tot heden nog geen tegen gekomen. 
Bij deze zoek ik dus een leguaan ( iguana iguana I of Iguana iguana R.). Mocht iemand een goed adresje weten, dan hoor ik dit graag.

en belang bij 2 van 60 cm
Antwoord
misschien op een beurs?
Houten 2dec, 
meidoornkade
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)