dipsosaurus dorsalis
goede avond ik ben al lange tijd op zoek naar een kweker of iemand die iemand weet die jongen dipsosaurus dorsalis kweekt en verkooptzou u dan een e mail willen sturen naar de volgend ee mail jimmybroere@gmail.comalvast bedanktm.v.g. jim broere
Reply
Zal ik je oproepje op onze facebook pagina delen? Misschien dat er via die weg nog meer personen bereikt kunnen worden.
Reply
(27-04-2016, 09:45 PM)Yoni van Uden Wrote: Zal ik je oproepje op onze facebook pagina delen? Misschien dat er via die weg nog meer personen bereikt kunnen worden.
ja  dat zou ik graag willen ik wist eigenlijk niet dat het zo moeilijk zou zijn om een kweker of houder te vinden ik denk dat dit de enigste weg is omdat wij en jullie de leden meer weten
alvast bedankt m.v.g jim broere
Reply
harstikke bedankt voor het plaatsen ik hoop dat ik er snel iets van hoor m.v.g jim broere Wrote:
(27-04-2016, 09:45 PM)Yoni van Uden Wrote: Zal ik je oproepje op onze facebook pagina delen? Misschien dat er via die weg nog meer personen bereikt kunnen worden.

ja  dat zou ik graag willen ik wist eigenlijk niet dat het zo moeilijk zou zijn om een kweker of houder te vinden ik denk dat dit de enigste weg is omdat wij en jullie de leden meer weten
alvast bedankt m.v.g jim broere
Reply
goede avond vraagje kunt u het aan uw kennis vragen of hij er drie kan reserveren en of ik dan het adres kan hebben dat ik eventueel zelf kan ophalen alvast bedabkt m.v.g Jimmy Broere
Reply
Zojuist een berichtje naar hem gedaan. Heb je e-mail adres meteen even doorgegeven.
Reply
ik zie dat het gelukt is met de oproep, succes  Idea 4
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Quote:ja toch gelukt Big Grin ik wou ook dat ik nog beesten had kwa reptilen maar na 24 jaar ben ik effe reptiel loos  Sad '
hopelijk lukt het met de dipsosaurus ik heb wel heel wat reptielen gehad  met heel veel bedoel ik ook heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel groetjes

ik zie dat het gelukt is met de oproep, succes  Idea 4
Reply
Quote:hartsikke bedankt nu maar effe afwachten op zijn berichtje nogmaals bedankt
groetjes

Zojuist een berichtje naar hem gedaan. Heb je e-mail adres meteen even doorgegeven.
Reply
goede dag ik had nog een vraagje ik ben naelijk ook nog op zoek naar iemand die halsbandleguanen kweekt en die eventueel al jongen heeft ben bezig met uibreiding van me hobbyBig Grinm.v.g Jim Broereen weet u eventueel of er eerdaags een grote reptielen beurs is in nederland
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)