Rigor Mortis
Dit moet er nog bij komen.... Vrouw komt net van bij de leguanen dat er iets niet klopt.... Paarseizoen, ze hebben gevochten en vrouwtje is bezweken aan de verwondingen. Scratchy heeft ook een lelijke beet in zijn bek. Ben naar boven gestrompeld en de beet ontsmet met isobetadine. Caro durft dit echter niet te doen. Ze zal het nu in het oog houden hoe de wonde vorderd en anders laat ik mijn RA komen voor een antibioticaspuit te geven
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
Verdorie wat een ellende.sterkte hoor.
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Ownee, wat een naar bericht bovenop een naar bericht zo.... Sad Woont er niet iemand bij je in de buurt die je op dit moment kan helpen met de leguanen? Ontzettend naar dat je vrouwtje is bezweken, ze kunnen echt enorm heftig vechten.
Reply
De gevechten kunnen echt heftig zijn. En dan te bedenken dat ik een terrarium heb dat zo'n 3 keer de aangeraden ruimte is.
Ik ken niet meteen iemand in de buurt maar mijn vrouw doet het echt wel goed, al heeft ze een gigantische schrik van dieren. Ze geeft eten, ververst water,... Ik heb haar nu getoond hoe ze met een lange voederpincet die ik nog had, de wonde kan ontsmetten en dat ziet ze wel zitten. Dus top dat ze zich volledig over haar angsten probeert te zetten.

Grtz
Rigor

PS: ik kan ook al weer wat beter uit de voeten, dus dat scheelt ook al weer

Reply
Super knap van je vrouw dat ze het toch allemaal maar even doet, petje af!
Hoe zijn de herstelvooruitzichten voor jou?
Reply
(30-03-2016, 05:34 PM)rigor mortis Wrote: De gevechten kunnen echt heftig zijn. En dan te bedenken dat ik een terrarium heb dat zo'n 3 keer de aangeraden ruimte is.
Ik ken niet meteen iemand in de buurt maar mijn vrouw doet het echt wel goed, al heeft ze een gigantische schrik van dieren. Ze geeft eten, ververst water,... Ik heb haar nu getoond hoe ze met een lange voederpincet die ik nog had, de wonde kan ontsmetten en dat ziet ze wel zitten. Dus top dat ze zich volledig over haar angsten probeert te zetten.

Grtz
Rigor

PS: ik kan ook al weer wat beter uit de voeten, dus dat scheelt ook al weer
wel super tof van je vrouwtje hoor Idea Smile
Reply
Ik kijk normaal naar volledig herstel, maar we zullen wel 8 maand verder zijn vooraleer ik volledig hersteld ben. Echter verwacht ik, mits enkele aanpassingen, in augustus terug aan het werk te kunnen.

Reply
(31-03-2016, 08:54 AM)rigor mortis Wrote: Ik kijk normaal naar volledig herstel, maar we zullen wel 8 maand verder zijn vooraleer ik volledig hersteld ben. Echter verwacht ik, mits enkele aanpassingen, in augustus terug aan het werk te kunnen.

dan heb je nog even te gaan  maar het belangrijkste is dat alles weer goed komt, wordt nog even bloed , zweet en tranen maar je komt er wel, sterkte hoor. 4 9
Reply
Bah bah wat een verhalen. Je gezondheid is toch belangrijkste wat er is. Daar kom je op deze manier wel achter. Vervelend ook van je vrouwtjes leguaan, kan der ook nog wel bij. Ik wens je heel veel sterkte aankomende periode.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Heel veel sterkte, en een goed herstel!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)