Lentekriebels en daarmee dus (moes)tuinierkriebels!
Big Grin 
Wie heeft er nog meer last van?
Tuinierkriebels. Zojuist een bestelling gedaan van een mooie collectie zaden om onze nieuwe tuin straks mee vol te zaaien!
Een nieuw huis met een GROTE tuin, tjsa straks kan ik helemaal los gaan haha! Nog een paar weekjes wachten op de sleutel.

Heb al een plan klaarliggen voor de moestuin en daar komt onder andere Collard greens, raapstelen, winterpostelein, oost indische kers, duizendblad, goudsbloem, mergkool (jersey tree), paksoi, chinese kool en nog veel meer in!
Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat een groot deel van de gekozen planten als voer gaat dienen voor Darwin Big Grin

Kan niet wachten om er mee te beginnen!
Antwoord
Vorige week pas de eerste zaden kunnen zaaien, drukdrukdruk maaaar de eerste zaden beginnen al te ontkiemen Big Grin
Vooral de collard green was er vlot bij, al na een paar dagen zichtbaar boven de grond.

Ondertussen probeer ik een stukje grond in de tuin klaar te maken voor de plantjes... heeft nogal wat voeten in aarde *padumtss

Oja, had ik al verteld dat onze nieuwe tuin vol staat met mooie hibiscus-struiken? Big Grin
Antwoord
Zelf kweken is niet te doen hier. Verkeerde locatie in NL. Maar het is zo goed om je moestuin te hebben! Die hibiscus gaat een wrede toekomst tegemoet gok ik zo. Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)