Nieuw terrarium Chefke
[Image: 20130215_ThisThreadIsUselessWithoutPics.jpg]
Reply
Nou vooruit dan Eddy, hier wat foto's namens Michele:

De aansluitingen voor de verlichting zijn gemaakt en vandaag wordt de buitenkant afgewerkt.

[Image: michele_zpsvhg3ezsi.jpeg]

[Image: michele2_zpsfpfaqttb.jpeg]
Reply
Dank je wel! Big Grin Buitenkant is nu ook afgetimmerd met witte mdf platen. Kunnen we nu de 3 glasplaten bestellen en de deur maken.
Reply
Het ziet er nu al goed gebouwd uit. Zo te zien heeft Chefke straks nog steeds aardig de ruimte!
Reply
Ja, als ik de lianen straks een beetje handig indeel dan is hij er qua ruimte niet veel op achteruit gegaan.
Hij kijkt altijd wel graag naar buiten, vooral als het regent. Dit gaat hij dus wel missen.
Maarja, er is altijd genoeg beweging op zolder. Mijn zoon heeft aan de andere kant van de zolder zijn slaapkamer, dus hij zal nog genoeg zien
Reply
Spuit je af en toe je zoon nat, heeft ie zeker wat om te kijken  2
Mooie vorderingen. Het doet me goed om te zien dat mensen zoveel moeite doen om hun dier het beste te geven.  4
Reply
Chefke gelijkt het meest op zijn (haar) mama.... Ben blij dat er van al die nakweek toch eentje is waar ik af en toe een foto van zie.
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
(27-11-2015, 02:18 PM)Eddy Wrote: Het doet me goed om te zien dat mensen zoveel moeite doen om hun dier het beste te geven.  4

is toch ook logisch Idea Big Grin

Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Dat zou logisch moeten zijn Thilde.
Reply
Hij zit in zijn nieuwe hok. Big Grin  Gisteren rustig de lianen verwijderd terwijl hij nog in zijn oude hok zat en overgezet.
Toen dat klaar was dacht ik van ik pak hem even op en zet hem over. Vergeet het maar.
Meneer zag het niet zitten om opgepakt te worden. Voor de zekerheid maar even handschoenen aan gedaan en hem opgepakt en overgezet. Etensbak goed gevuld in zijn nieuwe hok en toen is hij pissig gaan eten,haha.
Later vogeltje gevangen en bij hem gezet, en even later liep hij het hok te verkennen.
Ik maak straks wel wat foto's
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)