fotos operatie puk
    zoals eerder beloofd foto puk operatie en hoe kleintje en puk er vandaag de dag uitzien na operatie, puk is woensdag geopereerd en doet of er nooit wat gebeurd is levendig actief eet goed ontlasting perfect geef alleen nog twee dagen antibiotica pil daar spuiten me niet meer lukt.

Attached Files Image(s)

Reply
vervolg fotos daar ik maar 5 fotos kan plaatsen per bericht

Attached Files Image(s)

Reply
Mooie duidelijke foto's weer Huub 4
Moest wel gniffelen om de laatste twee foto's, mooie voerbak! Wij gebruiken hem als ovenschaal Tongue 
Reply
Nou dat is net op tijd zo voor de pasen  Tongue.  Erg apart hoe er verschil ziet in de eieren. Mooi dat je dit even met ons deelt!
Was trouwens inderdaad het terrarium wat ik in mijn gedachten had. Mooi verblijf 4.
Reply
(29-03-2015, 10:18 PM)Yoni van Uden Wrote: Mooie duidelijke foto's weer Huub 4
Moest wel gniffelen om de laatste twee foto's, mooie voerbak! Wij gebruiken hem als ovenschaal Tongue 

Voldoet prima als voerbak gooien ze ook niet meteen om en gaat meestal  compleet leeg.
En wat puk betreft zij doet het enorm goed vandaag laatste pil antibiotica gehad daar spuiten niet meer ging, omdat wanneer ik smorgens terra inging zij tot aan plafond ging klimmen en zich niet liet hanteren,nu pil in druif en mandarijn en probleem opgelost, nu is ze weer hanteerbaar en komt weer naar je toe zonder probleem,hersteld veel beter als kleintje toen maar puk altijd sterk en gezond geweest, dus voor nu houden zo.

Reply
(30-03-2015, 07:19 PM)Eddy Wrote: Nou dat is net op tijd zo voor de pasen  Tongue.  Erg apart hoe er verschil ziet in de eieren. Mooi dat je dit even met ons deelt!
Was trouwens inderdaad het terrarium wat ik in mijn gedachten had. Mooi verblijf 4.

Ja verschil erg groot in eieren ,er waren eieren van 50MM lang bij en natuurlijk raar dat ze follikels en eieren had

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)