Nieuwe foto's van Chefke.
Chefke op zijn favoriete plekje voor het raam. Gluurt hij lekker naar buiten. Smile
Ik heb hem net gemeten en hij is nu 95 cm lang.

[Image: EeVmak.jpg]

Chefke op 1 van zijn takken. 

[Image: 8UZ5uj.jpg]

Reply
Hey Michele, leuk om een update te zien van Chefke.
Het wordt al een beste knaap. Wat heeft hij trouwens bijzondere vlekken op zijn rug.
Heb je hem wel eens gewogen?
Reply
leuk hoor van die panter vlekjes, Tesso is ook zo,n pantertje alleen als ze groter worden gaan de vlekken ook groeien  Idea 2
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
 Ook zo'n Knapperd, die Chefke! Bijzonder die vlekjes maar wel leuk. Ik heb daar zelf wel weer een theorie over bekokstoofd. Afhankelijk waar de voorouders vandaan komen heb je net andere pigmentatie/kenmerken in de genen lijn. En aangezien alle leguanen ooit voortkwamen vanuit wildvang voorouders heb je verschillen. Lichtere koppen, zwart om de ogen, vlekken op de flank. Misschien denk ik teveel na over dit soort dingen, haha! Maar chefke is een schatje!
Reply
Ja het is een apart soort Big Grin !, haha
Boomkip, zijn ouders staan ook op het forum. Hij komt bij Stephan vandaan.(Rigor Mortis)
Wegen doe ik hem eigenlijk nooit, hij is niet mager en flink actief.
Ik kan hem wel gewoon aanraken en uit de hand voeren, maar als ik hem op een weegschaal zet wordt hij toch wel wat zenuwachtig
Reply
Wij laten Darwin zelf op de weegschaal lopen. Op de weegschaal leggen we een plank met daarop een brokje. Werkt fantastisch Smile
Reply
Ja, dat is wel een slim idee. Ik zal eens kijken of ik een grote platte weegschaal kan vinden in de winkel
Reply
Wel even goed kijken wat het minimale gewicht is dat hij kan wegen, meestal zijn personenweegschalen niet nauwkeurig genoeg.
Reply
leuk een update te zien.... is een mooie knaap aan het worden!

greetz
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)