foto operatie kleintje
                    Hierbij zoals beloofd fotos van operatie kleintje van 20 dec<br /><br /><br /><br /><br />
Op het moment gaat het redelijk goed met haar ze heeft weer gegeten en ontlasting gehad alleen het urinezuur blijft achter en ff afwachten hoe het verder afloopt.
Reply

Reply

Reply
Jeetje, wat bizar!  Het lijkt wel op het spul wat ik als gezichtsmasker gebruik..  Al zou ik dit niet zo snel op mijn gezicht smeren. 2
Misschien was dat spul juist allemaal verdikt urinezuur? Ik hoop dat kleintje snel opknapt!  Goed dat ze al weer eet en poept!
Reply
Wow, indrukwekkende fotoserie! 
Ja het lijkt echt wel op gips en wat een hoeveelheid! Ik ben eerlijk gezegd behoorlijk verwonderd dat jullie diertje het naar omstandigheden het nog zo goed doet.
Als ik zou moeten gokken, zou ik ook gokken op verdikt urinezuur.

Reply
(29-12-2014, 06:34 PM)Yoni van Uden Wrote: Wow, indrukwekkende fotoserie! 
Ja het lijkt echt wel op gips en wat een hoeveelheid! Ik ben eerlijk gezegd behoorlijk verwonderd dat jullie diertje het naar omstandigheden het nog zo goed doet.
Als ik zou moeten gokken, zou ik ook gokken op verdikt urinezuur.

Volgens marja is het dit ook maar hoe dit heeft kunnen gebeuren is een raadsel,wanneer er geen eieren of follikels waren geweest was er nooit sprake geweest van een operatie,vanmorgen nog echo laten maken en er zat toch nog urinezuur in haar blaas, ze heeft wel vaste ontlasting gehad maar er zat geen water of urinezuur bij
We houden haar in de gaten

Reply
Toch wel! Ik dacht het al te herkennen, één van mijn gekko vrouwen had ooit ook zo'n halfzacht propje tijdens de eilegperiode. Dit bleek ook verdikt urinezuur. Toen wist de arts ook niet echt waardoor het kwam. De gekko was zo gezond als maar zijn kan en dan zijn we toch al 7 jaar verder. Misschien dat het in het andere topic staat maar hebben jullie kleintje gelijk laten helpen? Hopelijk komt de rest van de urinezuur er snel uit!

Reply
(29-12-2014, 08:38 PM)Boomkip Wrote: Toch wel! Ik dacht het al te herkennen, één van mijn gekko vrouwen had ooit ook zo'n halfzacht propje tijdens de eilegperiode. Dit bleek ook verdikt urinezuur. Toen wist de arts ook niet echt waardoor het kwam. De gekko was zo gezond als maar zijn kan en dan zijn we toch al 7 jaar verder. Misschien dat het in het andere topic staat maar hebben jullie kleintje gelijk laten helpen? Hopelijk komt de rest van de urinezuur er snel uit!

Nee hoor, we zijn er pas achter gekomen van het urinezuur tijdens de operatie vanwege de eieren daar ze de laatste dagen toch wel erg rustig werd en al lang niets meer at maar wel veel dronk.
Dus wat operatie eieren betreft perfect gelopen maar wat uriezuur betref nog open vraag

Reply
Zou de blaas dan een verstopping hebben, waardoor het urinezuur niet richting cloaca kan?
Zeker in de gaten houden. Ik ben echt nog steeds shocked om de hoeveelheid die eruit gekomen is.
Reply
mooie foto serie , ik heb er ook zo 1 van 56 eieren  Big Grin
nu maar duimen dat het goed blijft gaan Idea
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)