Iguana Varia 106 is uit....
Beste donateurs,

De laatste Varia van dit jaar is uit en iedereen heeft hem als het goed is afgelopen dagen op de mat gekregen, hij kan bij sommige iets later aankomen door de feestdagen. Het is een goed gevulde Varia geworden met als hoogtepunt(en) de verslagen van het geslaagde en gezellige Symposium van afgelopen jaar. We kijken als stichting terug op een mooi jaar waarin we met de conservatieprojecten en uiteraard jullie donatie veel hebben weten te bereiken. Met jullie steun en donatie gaan wij ook in het jaar 2015 weer veel conservatieprojecten steunen en voortzetten, nogmaals hartstikke bedankt hiervoor, zonder jullie is dit namelijk niet mogelijk. 

Ook hebben wij precies een jaar geleden Yoni mogen ontvangen in ons bestuur als voorzitter. Het is niet altijd even makkelijk om het stokje over te nemen en een bestuur te runnen met mensen die er al jaren zitten. Ik moet zeggen dat Yoni dit super heeft gedaan, er is veel veranderd en voortgezet, daarom wil ik haar namens deze weg nogmaals bedanken voor haar inzet en bijdrage aan onze mooie stichting

Ik zie er naar uit om volgend jaar weer een mooie reeks informatieve en interessante 
Varia's neer te zetten. Bij deze wens ik jullie dan ook allemaal een goed en vooral gezond 2015 toe.

Met vriendelijke groet,

Brian Hoks
De Redactie SDGL

In de Varia het is volgende te lezen:

• Bestuur en colofon.

• Het jaar 2014 van onze stichting

• Fonds voor het Salvador Iguana (Cyclura rileyi rileyi) Conservation Centre 2013/2014

• Dagverslag Symposium SDGL 2014

• Symposium 2014, Het Utilaproject Ctenosaura bakeri

• Symposium verslag; Dermatitis ten gevolge van Devriesea agamarum infectie bij hagedissen

Iedereen veel leesplezier met deze Varia nummer 106...

[Image: 212v4tl.png]
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Blush  dank voor deze lieve woorden.
Ook ik heb zin om me in 2015 weer vol in te zetten voor de stichting.
Jullie kunnen me in ieder geval tijdens de beurzen in Houten en Zwolle tegenkomen achter de beursstand!

Brian, jij ook weer bedankt voor de 4 mooie varia's van dit jaar! Het is niet niks en wij waarderen jouw inzet enorm!

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)