achterwand
hallo

wie van jullie hier kan mij helpen om een achterwand te bouwen in me leguaan ze hok

zou je dit willen doen en heb je echt interesse om het te maken laat me even weten

kan ook losse delen zijn dat ik het hier zelf erin bevestig

terrarium/hok/kamer lol is 2meterlang 1.80meter hoog en 1.20meter diep

ben tevens ook op zoek naar een schuifpui of iets in deze richting
Smile

Reply
Ben je zelf niet zo handig of wat is de reden dat je dit uit wilt besteden? Het is namelijk echt heel simpel om een mooie achterwand te maken. Sterker nog, een achterwand maakt het totaal plaatje van je terrarium of kamer compleet. Je kan voor verschillende materialen kiezen, het is net wat je zelf wilt, wat heb je zelf in gedachten dan?

Ik zelf vond dit altijd een van de leukste onderdelen bij het bouwen van een terrarium.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Wat voor achterwand wil je? Iets alleen decoratiefs of echt klimbaar? Voor zo'n maat bak ben je heel veel tijd kwijt. Laat staan al een week tegellijmen. Ik vind het best grappig om te komen helpen 'ontwerpen' en opbouwen met piepschuim en PUR maar tegelijmen laat ik aan mij voorbij gaan. Ik heb zelf nog een achterwand je te smeren :p. Voor een schuifpui zou ik je marktplaats adviseren, daar kan je ze soms gratis krijgen.

Succes!
Reply
hey

ben er al uit sorry voor de late reactie

plateaus ga ik eerst maken met planken en dan alles voorzien van piepschuim ect

ik weet alleen niet waar ik de leguaan moet laten aangezien dit zijn bakkie is
Reply
Dat is inderdaad nu je grootste dilemma, waar ga je je leguaan laten? Je kan niet z'n bak verbouwen als hij er nog in zit, dat levert ontzettend veel stress op. Ik zie ook zo dat je leguaan van ze stokkie gaat als je het piepschuim moet afbranden. Of snel een reservebak opbouwen, of gelijk voor een nieuwe bak gaan en daar je achterwand in maken. Succes met de bouw!
Reply
ik heb je topic even verplaatst naar de juiste afdeling Idea
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)