Problemen met eieren.....
Prachtig, dat is wel een superleuke ervaring om de dieren uit het ei te zien komen! Hoe is de stand nu? Alles inmiddels uitgekomen?
Reply
hallo, Momenteel zijn er 2 die rond lopen 1 is bezig met uitkomen en 1 zit nog lekker in het ei. De man vrouw verhouding van de 2 is lastig het dier boven op de foto's is bijna overduidelijk een man het 2e dier is een stuk lichter echter zie je wel heel licht banden... Wat mij wel zeer verbaast is dat ze er echt lang over doen voor ze het ei uitkomen hiermee bedoel ik de tijd dat ze hem open breken en dat ze volledig rond lopen dit heeft bij beide bijna 36uur geduurd. Aangezien ook gekko's kweek maakte ik me hier toch redelijk druk wand naar bijna 8uur staren en bijna niets zien gebeuren krijg je het wel benauwt. Gelukkig kreeg ik te horen dat soms heel normaal is dat het wel 48uur kan duren. Hoop spanning hoop geduld maar echt super om weer een ervaring rijker te zijn.
Reply
Hallo Allemaal, Momenteel heb ik er 3 rond lopen, nummer 4 zal ieder moment de benen strekken..... Ik ben echt heel blij dat het uiteindelijk succesvol is afgelopen.
Mijn dank gaat voor een heel groot deel uit naar Remco, denk dat ik met hem wel heel wat telefoongesprekken heb gevoerd. (echt heel blij om iemand te hebben met ervaring want eerlijk op internet is zeer weinig over deze dieren te vinden)

Zal hier onder een aantal foto's plaatsen de verhouding van dieren ligt waarschijnlijk op 2.2 dus een mooiere verhouding kan bijna niet!

[Image: Foto540-7RJBNQYY.jpg]
[Image: Foto540-NKRVLQ4S.jpg]
[Image: Foto540-FVWF6BHV.jpg]
[Image: Foto540-UREAG3XX.jpg]
[Image: Foto720-GIFZC73G.jpg]
[Image: Foto540-JLO7OT7Z.jpg]
[Image: Foto540-6TBNTBZU.jpg]
[Image: Foto720-PUYVCCUI.jpg]
Reply
Ahw wat een superschattige foto's!
En wat een schutkleur!
Reply
Prachtige foto's van geweldig mooie dieren. Super gaaf om te zien.. 
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Wow mooi hoor. Het was bij Remco duidelijk te merken dat de nakweek dieren stukken minder schuw waren dan de ouderdieren. Ben benieuwd of dat bij jou ook zo zal zijn. 
Reply
<p>Wauw!  Ik had nog niet echt gezien dat ze er allemaal al uit waren!  Ontzettend mooi, vooral die kleur. Gefeliciteerd!</p>
Reply
super mooie diertjes , gefeliciteerd hoor Idea
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Gaaf zo'n nieuwe aanwinst,gefeliciteerd ermee
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)