Gehaakte knuffeltjes!
Mandy Janssen besteed haar vrije uurtjes aan het haken van deze super vrolijke leguaantjes. Helemaal vrijwillig en wij zijn daar dan ook erg blij mee. Dit is óók een mooie manier om de stichting te steunen.

De leguaantjes zijn te koop vanaf €7,50.
Dat wil dus zeggen, dat als je graag meer wilt doneren, dat natuurlijk altijd erg welkom is! Het volledige bedrag dat ervoor betaald wordt, gaat naar de stichting.

Wil je graag een of meer van deze te gekke diertjes hebben, stuur dan een mailtje naar: yonivanuden@sdgl.org
Geef eventueel een voorkeur voor kleur aan. Let op, elk knuffeltje is uniek, het kan voorkomen dat een kleur dus uitverkocht raakt.

Op dit moment zijn deze kleuren nog beschikbaar:
[Afbeelding: P1070223_zps7aeb8bb9.jpg]
Antwoord
Kheb er 1 !!!!!!:bier:
mvg Arjan
Antwoord
wowww wat zijn ze leuk :haha:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord
Aww, wat onwijs schattig! Ik weet dat dit topic alweer wat ouder is, maar zijn ze er nog? Blush

Antwoord
Er zijn er nog een paar beschikbaar. We nemen ze mee naar de beurs in Houten komend weekend. Verzenden kan natuurlijk ook altijd Smile
Antwoord
die van mij ligt er nog tussen   2 Tongue  met de blauwe kam 
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Antwoord
Oooh, leuk! Ik ga even mijn vriend overhalen om dit weekend mee naar de beurs in Houten te gaan. Zou sowieso wel een goede gelegenheid zijn om nog wat meer te informeren over al die leuke beestjes Big Grin
Een vriendin van me is ook zo creatief en maakt haar eigen sleutelhangers, poppetjes etc. Eerst gewoon voor de lol, maar nu heeft ze haar eigen webwinkel. Als er nog meer leguaantjes bijkomen, misschien ook een idee voor Mandy? Die vriendin van me heeft zo'n webwinkel pakket bij Strato (5 euro per maand geloof ik) afgesloten, maar ik geloof dat dat op heel veel plekken kan tegenwoordig. Enfin, wellicht zie ik jullie dit weekend op de beurs!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)