Mijn terra (Leguaan)
(06-09-2014, 09:20 AM)Boomkip Wrote: Eigenlijk zodra je een vlaai ziet haal je hem weg. Tenminste dat doe ik. Door de warmte gaat het lekker broeien en koeken op een plateau, des te lastiger schoon te schrobben. Ook een van de redenen waarom ik zeil heb, vochtig doekje en het is weg. Maar die spruitjes van jou zullen nog geen enorme bolussen leggen maar wacht maar tot ze groot zijn :haha:

hahahah oké Smile En jaa hahah, mijn baardagamen konden er ook wat van... maar ik denk dat een leguaan nog wel wat grotere heeft hahah Smile
Reply
Serieus, een hondendrol is er af en toe niks bij!
Reply
(06-09-2014, 10:12 AM)Yoni van Uden Wrote: Serieus, een hondendrol is er af en toe niks bij!

Hhahaha wow... Njhaa ik heb een Bernersennen... die kunnen ook serieuze drollen leggen Smile
Maar idd leguanen worden groot dus dan worden andere dingen ook wat groter natuurlijk Smile
Reply
De leguanen klimmen wel vaak op de achterwand.. is dit omdat ze gebrek aan takken hebben? of doen ze dat altijd?
Reply
Dat zie je wel vaker gebeuren. Toch raad ik je wel aan om er takken bij te plaatsen.
Dit geeft ze meer mogelijkheden om te klimmen en vergroot op die manier de leefruimte.
Reply
(06-09-2014, 04:34 PM)Yoni van Uden Wrote: Dat zie je wel vaker gebeuren. Toch raad ik je wel aan om er takken bij te plaatsen.
Dit geeft ze meer mogelijkheden om te klimmen en vergroot op die manier de leefruimte.

Oké zal ik doen! heb zonet wat extra planten erin gezet, hopelijk appreciëren ze dat Smile
(Planten rond de takken)

[Image: Foto-YFVLC8OS.jpg]

Ga zometeen nog wat takken erin zetten (En ik vind zeer weinig nepplanten in de winkels, waar halen jullie de jouwe?)
Reply
http://www.maxifleur-kunstplanten.nl/?gc...AqiI8P8HAQ

Hier supr kwaliteit en geen bezopen hoge prijzen
mvg Arjan
Reply
Wij hebben ooit een mooie slag kunnen slaan bij de MAXX, maar daar moet je geluk bij hebben. Het assortiment veranderd daar altijd.
Reply
oké bedankt allebij, maar woon namelijk in België..
Heb 2 slingerklimop planten gehaald in de Action (2euro/stuk dus spotgoedkoop.. maar meer hadden ze niet)

Ook wat extra takken erin... Nog meer takken er indoen?
Ik wil het ook niet TE druk maken anders is nietmeer zo mooi denk ik..
[Image: Foto-34DMX68D.jpg]
Reply
Vlug nog wat extra blaadjes op de kale tak gezet en het ziet er weer goed uit! Smile

[Image: Foto-WVKCYXGU.jpg]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)