xena heeft een vriendje
Xena heeft een vriendje erbij! Ze voelt zich ineens veel beter, komt heletijd in het zicht, zont goed, eet goed,.. Helemaal herkomen sinds dat ze er een vriendje bij heeft!!!
Ze volgt hem steeds, kijkt heletijd wat hij doet en doet hem na!!! Extreem mooi om te zien en grappig! Big Grin Leuk dat me beestje zich terug helemaal goed voelt!!! Big Grin
Ze is wel nog wat schrikkig maar is ook aan het beteren!

Hier wat fotos Smile
[Image: Foto-VREQSQEX.jpg]

Hier is ze aan het eten, (Heeft groot stuk wittekool er tussenuit genomen Smile )
[Image: Foto-ARJGDVLA.jpg]

Groetjes!!!! Big Grin
Reply
Fijn dat ze weer goed eet. Soms is "zien eten, doet eten" een oplossing.
Reply
(04-09-2014, 03:11 PM)Yoni van Uden Wrote: Fijn dat ze weer goed eet. Soms is "zien eten, doet eten" een oplossing.

ja dat denk ik ook, ze heeft nu gezien van de andere ooh die eet dat ook dan eet ik dat ook,... En ooh die verstopt zicht niet, dan hoef ik dat ook niet te doen...

Dat denk ik... Smile
Reply
en nu maar hopen dat het geen 1 mannen zijn BlushIdea
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
(05-09-2014, 01:02 AM)thilde Wrote: en nu maar hopen dat het geen 1 mannen zijn BlushIdea

Dat hoop ik ook... maar denk dat (Dingo, de nieuwe) wel een mannetje is.. maar dat leid ik gewoon uit omdat hij wat struiser,.. is en Xena zeer fijn gebouwd is,..
maar daar mag je zeker niet vanuit gaan?
Reply
Nog wat foto's van de schatjes!

Dingo en Xena(Wil xena misschien Roxy noemen, doen of niet?)
[Image: Foto-3PFWPM4Z.jpg]

Samen aan het zonnen:
[Image: Foto-3YDY6BBB.jpg]
Ze kunnen echt niet zonder elkaar....
[Image: Foto-MNBRDBQK.jpg]
Reply
Zit Xena er altijd bovenop, of is het ook wel eens andersom?
Reply
(05-09-2014, 07:08 PM)Yoni van Uden Wrote: Zit Xena er altijd bovenop, of is het ook wel eens andersom?

Ja xena zit er altijd bovenop (is zij dan een hij en hij een zij? Hahah)
Reply
Kan daarmee ook een manier van dominantie tonen zijn.
Reply
(05-09-2014, 08:22 PM)Yoni van Uden Wrote: Kan daarmee ook een manier van dominantie tonen zijn.

Ooh, maar het lijkt net of de andere eerder de baas is (Hij/zij doet wat hij wilt... en als hij niet wilt dat de andere in de buurt is begint hij te kopknikken en gaat xena weg...

Geen idee wat het is maar het is nu wel schattig Smile Dingo is ook stuk groter en breder... Dus ik zou de dominantie eerder andersom denken maar je weet nooit natuurlijk!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)