Scheurtje in leguanen staart
(29-08-2014, 02:23 PM)thilde Wrote: ik zou toch even contact opnemen met de dierenarts , Marja Kik. Idea

Oké zal ik doen! Grts!
Reply
Iets scherp in het terra is daarom niet nodig, zoals yoni zegt slaan ze soms me de staart heel hard tegen de wand of ruit waardoor deze breekt. Die van mij heeft bij een onderzoek bij de dierenarts hetzelfde gedaan en gelukkig was het net onderaan en was hij maar 2cm van de staart kwijt. Ik zou bij de dierenarts gaan en als ie echt gebroken is dan ist amputeren vrees ik
Reply
(30-08-2014, 08:01 AM)Montes Wrote: Iets scherp in het terra is daarom niet nodig, zoals yoni zegt slaan ze soms me de staart heel hard tegen de wand of ruit waardoor deze breekt. Die van mij heeft bij een onderzoek bij de dierenarts hetzelfde gedaan en gelukkig was het net onderaan en was hij maar 2cm van de staart kwijt. Ik zou bij de dierenarts gaan en als ie echt gebroken is dan ist amputeren vrees ik

Neen dacht aan iets scherps omdat het echt precies een sneetje is...
--> Soms lijkt het wel of hij de staart nog kan bewegen maar als hij gewoon rondloopt sleept de staart gewoon mee... normaal of..?
--> Ik was van plan vandaag naar dierenarts te gaan!
Reply
Omdat de staart ook krom staat, lijkt alleen een sneetje mij niet het geval, maar hé, ik ben geen dierenarts en kan alleen afgaan van een foto.

Houd ons op de hoogte! Ben benieuwd wat de dierenarts er over te zeggen heeft.
Reply
(30-08-2014, 10:28 AM)Yoni van Uden Wrote: Omdat de staart ook krom staat, lijkt alleen een sneetje mij niet het geval, maar hé, ik ben geen dierenarts en kan alleen afgaan van een foto.

Houd ons op de hoogte! Ben benieuwd wat de dierenarts er over te zeggen heeft.

Ben geweest..
Het is net niet gebroken maar wel een diepe snap...
We moeten nu afwachten en elke dag ontsmetten,...
Het schrikkig zijn,.. is door de shock en stress,.. Dit zou normaal gezien goed komen..
Maar met het staartje zei hij gewoon afwachten...
En als we echt zien dat hij er last van heeft,.. dan moestten we eens terugkomen
Reply
Maar ik denk dat hij eigenlijk wel gebroken is... want hij sleept hem echt over de grond... Staart volgt gewoon... En als hij me ziet.. verstopt hij zich meteen achter zijn planten...
Eten doet hij ook amper...

--> Terug naar dierenarts??
Reply
kijk even aan hoe het dit weekeinde gaat en als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan naar de DA hou het wel goed schoon hoorIdea ben je bioj een reptielenarts geweest ???
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
(30-08-2014, 11:40 PM)thilde Wrote: kijk even aan hoe het dit weekeinde gaat en als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan naar de DA hou het wel goed schoon hoorIdea ben je bioj een reptielenarts geweest ???

Oké zal ik doen! En neen gewoon dierenarts maar ik denk dat hij er niet zoveel van afweet... En er zit windeltje rond (Eraf doen of..?)
Reply
Neem even contact op met Marja Kik.

Dierenkliniek M. Kik
Melissegaarde 16
3436 HZ Nieuwegein
030-6303663
030-6303664 (fax)
Telefonisch spreekuur elke werkdag van 18.45 tot 19.30 uur.
Afspraken ‘s avonds en in het weekend.
Reply
(31-08-2014, 04:01 PM)Evert Wrote: Neem even contact op met Marja Kik.

Dierenkliniek M. Kik
Melissegaarde 16
3436 HZ Nieuwegein
030-6303663
030-6303664 (fax)
Telefonisch spreekuur elke werkdag van 18.45 tot 19.30 uur.
Afspraken ‘s avonds en in het weekend.

Ik woon namelijk in belgië,limburg, Is daar ook een RA of in de buurt?

Grts
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)