man of vrouw
Hallo, na mij even voor te stellen volgende veel voorkomende vraag...

Is boontje nu een man of vrouw?
Hebben al vele foto's gezien maar de twijfel blijft bestaan, dus reken ik op jullie kennis.

Blijkbaar zou dit de belangrijkste foto moeten zijn :

[Image: 2ms53ti.jpg]

Alvast op voorhand
Reply
hoe oud is je dier ??? ik denk voorzichtig aan een vrouw maar zie toch vaag een verdikking bij de staart wat weer op een man kan duiden IdeaIdea
Graag je foto's een stuk kleiner plaatsen Idea
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Wij hebben ze nu 1jaar en half.
De vorige eigenaar wist er niet veel meer van dus precies kan ik je dat niet zeggen.
De grootte met staart erbij is ongeveer 110cm als dit kan helpen.
Foto's komen in het vervolg wat kleiner, sry daarvoor
Reply
Aan de staart te zien zou ik zeggen man, tegen thilde durf ik niet ingaan want als het op geslacht aankomt is die altijd just Smile
Reply
Als ik andere foto's moet posten moet je maar roepen hé...
En dominant gedrag, is dit eigen aan een man of kan een vrouw ook dominant gedrag vertonen zoals bijten ofzo?

Hier nog een foto maar denk dat je er niet veel mee zal zijn :

[Image: DSCF3839_zps6ae57ec9.jpg]
Reply
heb je een duidelijke forto van de kop , de kam van de vrouw is meestal hoger aan de voorkantIdea

ook zijn de femoraal porieën bij de vrouw stipjes Idea
Trouwens kunnen vrouwen ook bejhoorlijk dominant zijn en echt mannengedrag vertonen hoor hahaha
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Bij onze Darwin zie je vanaf de zijkant van de staart duidelijk bobbels van de hemipenissen zitten.
Misschien dat je een foto van de zijkant kan maken (en dan ietwat van schuin onder)
Reply
Hier dan nog enkele foto's :

[Image: DSCF3848_zps9fd95ca5.jpg]

[Image: DSCF3849_zps1657818c.jpg]

En ik weet niet van krootje of dit al te zien kan zijn...

[Image: DSCF3850_zps8171ff3f.jpg]

[Image: DSCF3851_zps4d5debea.jpg]
Reply
Niet helemaal zoals ik bedoelde, maar je ziet wel een duidelijk verschil tussen de twee. Ik durf niet te gokken eerlijk gezegd. Boontje heeft wel duidelijk langere stekels in de nek zitten.
Reply
Op die stekels durf ik niet voortgaan, Jef heeft ook veel langere stekels op het hoofd dan op de rest van zijn lichaam en is zeker en vast mannelijk. Je zal pas echt zeker zijn wanneer de hemi penissen zichtbaar zijn aan de staartwortel
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)