Even voorstellen
Hallo mensen! mijn naam is Jamy en ik heb sinds 30 april een groene leguaan. Ze heet doggy of ze een ''ze'' is weet ik nog niet want volgens de verkoper is ze nog 3/4 maanden oud maar toch heb ik zo'n gevoel haha. Ik heb der dus een aantal weken, ze eet en poept goed of ze vervelt dat weet ik niet omdat ik niet weet hoe dat eruit ziet. Ik schat der rond 28cm maar dat weet ik niet zeker.
Tam zou ik der nog niet noemen omdat ze nog wel wegrent maar als ik op een afstand bijvoorbeeld een slablad geef eet ze er wel van. Vandaag heb ik der ook voor het eerst in een bad laten gaan dit vond ze niet leuk maar na 5 minuten bleef ze rustig zitten en leek ze het wel lekker te vinden.
Verder heb ik nog 2 schildpadden, 2 valkparkieten, 2 grasparkieten, 1 amazone papegaai. Op het gebied van reptielen heb ik nog niet veel ervaring maar ik heb wel meer dan 5 maanden bezig gehouden met informatie zoeken over leguanen,houderschap enz.. Ik hoop hier wat informatie te vinden en ook wat tips.
Reply
welkom Wink
Reply
:welcome:
15
Reply
Welkom, je zal hier ongetwijfeld voldoende info kunnen vinden, zo niet vraag maar raak.
Reply
Hoi Jamy, welkom op ons forum!

Leuk dat je je aangemeld hebt.
Wat voor schildpadden heb je? Waterschildpadden of landschildpadden? Ook een aardige vogelcollectie zie ik Smile
Het vervellen komt vanzelf, je ziet je leguaan dan vaak wat doffer worden en uiteindelijk zie je dat het loskomt. Je kan dan ook stukken tegenkomen in je terrarium. Het vervellen gaat wat gefaseerd, dus niet meteen alles in een keer.

Mocht je het leuk vinden om foto's te plaatsen van je dieren, dan kan je misschien wat aan deze link hebben: Hoe plaats ik een foto
Reply
welkom op ons forum waar je nog veel kunt opsteken over je nieuwe aanwinst,
:bier::welcome:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Ook namens mij van harte welkom. Hier kan je alle informatie vinden die je nodig zult hebben voor de hobby. Stel gerust vragen als je iets niet weet, daar zijn wij voor. Er is natuurlijk ook al een boel te vinden en lees je daarom lekker in op ons forum en site niet te vergeten.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)