Nieuw hier ^^
Hallo daar mensen
Ik heet phiguana (of zo noemt iedereen me tenminste Wink ) 18 jaar, en kom uit Rotterdam.
AL vanaf jongs af aan veel mensen om me heen gehad die zich bezighielden met de 'terrariumhobby' , ben zelf ongeveer 6 jaar geleden begonnen met mn eerste reptiel, een rode leguaan(1 jaar) waar een vriend van me niet meer voor kon zorgen, in principe geen beginners reptiel, maar alles ging verbazingwekkend goed.
Ondertussen heb ik al meerdere reptielen, van leguanen tot slangen en sinds kort ook een mooie teju. Op het moment wel bezig met een verhuizing, waardoor de meeste dieren tijdelijk bij een vriendin in huis staan (tussen die drukte zet je dieren niet).
Ik heb me aangemeldt op dit forum om eens te kijken of ik nog wat kan opsteken of dergelijk Wink
Reply
Hallo en welkom op ons forum.
Het forum staat vol met informatie, verslagen en foto's. Hier kun je nog heel wat uren besteden aan het lezen van alle topics.
Als je het leuk vind kan je wat foto's plaatsen van je dieren, want naast leguanen zijn we hier ook allemaal gek van andere reptielen.
Verstandig om je dieren tijdelijk even in een wat rustigere omgeving te plaatsen. Ik weet nog dat bij onze verhuizing de meeste stress bij mij kwam door de verhuizing van de dieren.
Reply
Hoi,
haha is goed, zal deze week even kijken of ik dr wat kan maken, naast leguanen heb ik zelf ook nog veel andere reptielen zoals ik al zei Wink Ik moet zeggen dat het beter is dat ze even ergens anders zijn, maar toch redelijk wat stress geeft om geen dieren om me heen te hebben, maar ja, hun gezondheid gaat voor, en stress kan ziekmakend of dodelijk voor reptielen zijn (zeker kameleons kunnen het vaak niet goed hebben maar dat weet je ongetwijfelt).
Reply
welkom op ons forum en zoals Yoni ook al schreef ,leef je uit hier Idea:welcome:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Hoi welkom hier!
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's van je dieren en je verblijven.Smile

Groetjes,Michele
Reply
:welcome:
15
Reply
Ook namens mij van harte welkom..
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
thnx people, moet mezelf er ff aan herinneren er binnenkort foto's op te gooien
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)