schillen van groenten/fruit
in ieder geval kan ik s`ochtends voortaan een kwartiertje langer op bed blijven liggen haha....
Reply
Een kwartier langer in bed is altijd lekker Big Grin

Maak jij je leguanenvoer iedere ochtend vers?
Reply
ik voer 2 a 3 dagen in de week niets, maar verder krijgen mijn baardjes en leguaan iedere voederdag een verse salade van mij!
Reply
Iedere voederdag een verse salade maken is perfect Wink
In den beginne deed ik dat ook maar met de hoeveelheden die onze groene eet is het niet leuk meer om ochtends alles fijn te snijden :oops:
Ik maak nu een mix van bladproducten voor 1 week klaar, daarnaast maak ik ook een vruchtenmix voor 2 dagen op deze manier ben ik 'ochtends zo klaar, alleen moet dan nog wel het mandarijntje schillen :lol:
Reply
herman is nog maar 7 maanden oud, dus misschien moet ik ook wel op jouw manier gaan werken als hij wat groter is!!
kan me voorstellen dat het een heel karwei is anders iedere ochtend Wink
Reply
Ik ben onlangs ook overgestapt van elke morgen sla snijden naar 1 maal per week. Nu is het zelfs veel beter.
Ik ga in de winkel een krop andijvie halen, en wat smaakmakers, zoals veldsla bietenbled rucola jonge spinazie scheuten boerekool paksoi,..... Snijdt de krop hapklaar doe de zakken groen spul open en gooi alles in een grote bak. Effe mengen en klaar is kees. Dan verdeel ik het over van die zakjes waar je het fruit indoet in de supermarkt. Een de koelkast in. Het blijft verbazend langer goed dan als ik alles apart laat. Veel beter want ik moet minder op en neer naar de supermarkt. En omdat ik een grotere hoeveelheid maak, kan ik ook meer dingen door elkaar mengen.
Alleen ja,... nu eten ze ook twee keer zoveel omdat het beter in de smaak valt...

Dus smorgens grabbel ik in de zak wat ik nodig heb. Stuk fruit erbij snijden en klaar!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)