Tattoo-topic
Heb in de geschiedenis gekeken en zag al wat topics over tattoeages. In de meeste topics zijn al veel foto's verdwenen dus vandaar maar eens een nieuw topic.
Toch eens even mijn nieuwe tattoo showen. Ik ben de afgelopen 3/4 jaar met regelmaat onder de naald geweest. hoeveelheid tijd weet ik niet meer. En ook naar de kosten moet je me niet meer vragen.

De achterliggende gedachte achter de tattoeage is de wereld, de mensheid en de natuur. Wij als mensen vervuilen en slopen de aardkloot behoorlijk. Hier als stichting proberen we in ieder geval nog iets goed te doen. Deze plaat is iets als een film, twee personen (wij dus) die met elkaar verbonden zijn (doodgespiest in een boom) die gestreden hebben om de dieren op nog een mooie plek op aarde te krijgen. Die plek zijn ze na een lange reis zojuist aangekomen. Vandaar de mooie gekleurde bloemen er om heen. Op de achtergrond een vergane stad, vervuiling door een kernreactor en vat met stromend chemisch afval. Op mijn schouder nog een gier om de dood en verderf te verduidelijken. Om het toch luchtig te houden is het in een graffiti/cartoon-achtige stijl gedaan. De poppetjes zijn allemaal voodoo/ stuffed animals. Vandaar de knoop ogen en her en der wat stiksels in de lichamen.

[Image: Chestplate1_zps68db6ce6.jpg]

Oh en de leguaan is natuurlijk een karikatuur van onze Darwin Big Grin
Reply
mooie betekenis achter je tatoeage
Reply
Thumbs Up 
wowww wat een mooie
:duim:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
en dan ook maar mijn tattoos :dk::yo:

[Image: untitled23_zps7b41acee.jpg]

pootje van mijn hond

[Image: 36fbd634-861a-41eb-8dcb-ed8be77a0e6b_zps...1399937526]

en mijn leguaantje
Reply
Oeioei en dan ben ik nog tattooloos :$ over 3 weken wordt de mijne gezet, kan niet wachten ^^
Reply
En wat gaat dat voor tattoo worden?
Reply
Nou ik zal mijn diergerelateerde tattoo ook maar een posten dan Smile
Al jaren wist ik dat ik een draak op mijn rug wilde, maar ik kwam er nooit uit hoe deze er nou uit moest zien. In 2009 heb ik mijn eerste tattoo laten zetten door Noon, een Franse artiest met een zeer bijzondere stijl. Later dacht ik, hij moet ook mijn draken tattoo zetten. Dus toen hij in 2011 wederom op de conventie in Assen zou komen, heb ik meteen een afspraak gemaakt.
Met een aantal referenties heeft hij een freehand schets direct op mijn rug getekend.
Meteen toen ik hem zag, wist ik dat dat hem moest worden.
In totaal heb ik zo'n 4 uur gelegen, met een aantal korte pauzes. Ik weet wel, dat ik me niet gauw meer zo lang achter elkaar laat tattoeëren. Erg zwaar, vooral naar het eind toe, wanneer Noon de kriebellijntjes bij de buitenste outlines zette. Hij schraapt dan met de machine over de huid om die stippel/kriebellijntjes te creeëren. Ik weet zeker dat hij op dat moment een aantal nieuwe Nederlandse scheldwoorden heeft geleerd Tongue
Ik ben nog steeds echt ontzettend blij met het resultaat Big Grin

Een foto van de schets:

[Image: P1020839_zps6abb0b24.jpg]

Voor de schubben heeft hij een sjabloon gebruikt, hij gebruikt dit vaker in zijn tatoeages:

[Image: P1020865_zps8ce52f24.jpg]

Pijn lijden:

[Image: P1020867_zps05d741e7.jpg]

Het eindresultaat na genezing:

[Image: P1020979_zps1d55739e.jpg]
Reply
wowww mooi geworden hoor:duim:
Reply
Mooi hoor, blijf het gaaf vinden. 4 uur dat is aardig lang, dan ben je er ook wel klaar mee op een gegeven moment hahha.. het eindresultaat is mooi geworden.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
en welke zit er op je zijkant HuhConfused
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)