Oproep: Pootafdrukken voor studie dinosauriërs
Exclamation 
Lieve Leguanen liefhebbers,

Ik ben een BSc-student aan de UvA en onderzoek momenteel ~245 miljoen jaar oude reptiel pootafdrukken. Om een stapje dichter te kunnen komen bij de reconstructie van het beest heb ik een benadering nodig van de wandelhoek (zoals bij mensen de hoek die je benen maken als je een stap zet). Ik zou willen vragen of er een leguanen eigenaar is bij wie ik een keer langs zou mogen komen om de leguaan over wat klei te laten lopen terwijl ik foto's maak. Ik ben een dierenliefhebber en zal niet alleen bij de leguaan hoeven zijn, het welzijn van de leguaan zal op geen enkel moment in gevaar komen. Misschien dat op de lange termijn de herkomst van de Leguaan duidelijker kan worden door jullie medewerking.
Ik hoor graag van jullie!!
P.s. Ik zit vast aan een hele strakke deadline, dus er is helaas enige haast bij.

Met vriendelijke groet,

Melanie Aranka Dominique During

----------------------------------------------

Ben je geïnteresseerd? Laat het dan hier weten, dan breng ik jullie met elkaar in contact. Ze is eventueel ook via facebook te bereiken.

Groetjes Yoni
Reply
ik zou wel mee willen doen maar Tesso verzet denk ik geen stap, die gaat alleen maar met de ogen dicht zitten :woot:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)