solar raptor
hallo mensen
ik ga morgen dus voor me leguaan de 70watt solar raptor lamp halen alleen ben ik er niet zeker van welke nu beste is de spot beam of de flood beam?
ik hoor graag van jullie
Reply
Ik denk dat je voor een kleinere bak beter de wide beam kan nemen (flood)
Reply
bak is 120lang 130diep en 180hoog

ik zie dat ik nog steeds geen donateur achter me naam heb staan wanneer word dit bewerkt?

ook ff een vraag na hoeveel maanden zal bij me rode leguaan ze groene buik verdwijnen? en na hoeveel maanden zal je ze kleur zien wat die uiteindelijk gaat worden is dat pas na meer dan een jaar?
Reply
Ja de kleur tekening kan je nu niet zeggen is bij ieder dier anders je heb ook kans dat zn buik blijft of na tijd nog een keer van kleur gaat veranderen
Reply
dat groen is met elke vervelling aan het verdwijnen vandaar de vraag hoelang het zou duren voor volledig verdwijn
(:
Reply
Tijd zal het zeggen. Daar valt weinig over te voorspellen, omdat elk dier weer anders is.
Reply
(29-03-2014, 09:54 AM)michael-hoogvliet Wrote:
ik zie dat ik nog steeds geen donateur achter me naam heb staan wanneer word dit bewerkt?

ook ff een vraag na hoeveel maanden zal bij me rode leguaan ze groene buik verdwijnen? en na hoeveel maanden zal je ze kleur zien wat die uiteindelijk gaat worden is dat pas na meer dan een jaar?

Hoi hoi Michael je ranking is aangepast en zie mijn topic over kleurverandering van eerste 2 rode nakweek in Nederland. Er zijn twee dieren geboren waarvan 1 rood en 1 groen. De groene heb ik nog steeds en is volledig rood...zie de topic

gr, Roland
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
Zomaar even voor het idee,
Mijn vrouwtje is geboren in juni 2011 en deze foto is van december 2013
Inmiddels is het bijna niet meer groen.

[Image: wfcp.jpg]

Owja haar ouders zijn Max en Jacky (van Aqualingen), allebij full Red :woot:

Ik heb trouwens 4x 70watt flood (bak is 1,5m x 3m x 2m nogwat hoog).
life moves pretty fast if you don't stop and look around once in a while you could miss it...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)