Plantenbakkie gemaakt
Smile 
Vandaag even lekker aan het klussen geweest. Met een aantal tweedehands planken een plantenbak in elkaar geknutseld. Ben best wel trots op mezelf Smile
De rekken hadden we nog liggen.
Er staan 2 hibiscus boompjes in (mooi op de kop kunnen tikken met 50% korting)
En verder staan er 2 rodebessen struiken, 1 vijg, 1 tayberry en 1 kruisbessenstruik in.
Nu maar hopen dat we dit jaar wat kunnen oogsten Smile

[Image: P1060112new_zps393a5172.jpg]
Reply
mooi hoor Smile
Reply
Leuk gedaan hoor!
Reply
woww mooi bakkie hoor:duim:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Ziet er strak uit. En straks helemaal als er wat te plukken valt
Chuckwalla,nabeulensis,halsbandleguaan
Reply
Thanks allemaal Smile
Ik hoop wel dat mijn struiken het dit jaar goed gaan doen. Heb in de achtertuin nog druif en minikiwi staan. Druif staat nu bijna 3 jaar (was echt een minitakje) maar heeft nog geen vruchten gehad. Inmiddels al wel tot de pergola gegroeid. Kiwi heeft al wel een aantal jaar vruchtjes gehad, maar niet echt veel. Verder nog wat aardbeien en een framboos staan. Ben benieuwd wat het dit jaar gaat brengen.
Kan overal de blaadjes wel aankijken Smile
Reply
mooi gemaakt...

op de hibiscus zou ik nog niet rekenen, die groeit zoooo traag. Duurt ook zeer lang voor hij in blad komt, in vergelijking met andere planten.

greetz
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
Ziet er zeker goed uit, blijft altijd leuk om je eigen (leguanen)voeding te kweken. Nu maar hopen dat we wat gaat bloeien..
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Echt wel, moet eigenlijk ook echt snel weer beginnen met de opkweek van diverse groentenplantjes. Wil dit jaar sowieso weer tomaat in de moestuin zetten.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)