oproep voor een tv serie
Geachte heer/mevrouw,

Voor de nieuwe televisieserie NoordZuid ben ik op zoek naar geschikte filmlocaties, waaronder een woning met terrarium. Via SDGL hoop ik hierin een stapje verder te komen, waarvoor ik u benader.

Na het grote succes van Penoza, is de KRO momenteel bezig met een nieuwe Nederlandse misdaadserie: NoordZuid. Paula van der Oest, bekend van de NCRV-serie Mixed Up en de films Black Butterflies,Tiramisu en Lucia de B. (deze laatste wordt vanaf 3 april 2014 in de bioscopen vertoond), ontwikkelt en regisseert deze nieuwe serie. De reeks van tien afleveringen gaat over een Amsterdamse rechercheur die haar achtergrond als psycholoog inzet bij het oplossen van misdaden. De serie wordt geproduceerd door FourOneMedia, waar ook series als S1ngle, Heer & Meester, Dokter Tinus en Levenslied vandaan komen. Naar verwachting zal NoordZuid dit najaar op televisie te zien zijn.

De filmopnames starten medio april t/m eind augustus dit jaar en zullen plaatsvinden binnen en in de nabijheid van Amsterdam. Voor het ouderlijk huis van Elsie, een van de slachtoffers in het verhaal, zijn we op zoek naar een niet alledaagse woning die enigszins mysterieus aandoet. We zouden het erg leuk vinden om dit vorm te geven door de aanwezigheid van een groot terrarium in huis met bijvoorbeeld slangen of hagedissen erin. Ik ben erg benieuwd of u binnen de stichting van SDGL mensen kent die een dergelijke locatie bezitten, het leuk zouden vinden medewerking te verlenen aan filmopnames en in de omgeving van Amsterdam wonen. Het zal gaan om een nog nader te bepalen hoeveelheid draaidagen binnen bovengenoemde periode. Dit alles uiteraard in goed overleg.

Mocht u hierin iets voor ons kunnen betekenen, dan kom ik graag in contact met betreffende personen om nadere informatie te delen en voor het maken van een afspraak voor een vrijblijvend locatiebezoek. Tijdens dit bezoek zal ik enkele recente locatiefoto’s maken, welke intern worden overlegd. Indien men na dit overleg de woning nog steeds interessant vind, gaan we graag met de eigenaar in gesprek om zaken als het gebruik van de ruimte, de planning, zijn/haar en onze voorwaarden en een vergoeding uitgebreid met elkaar te bespreken. Mocht er reeds recent beeldmateriaal voor handen zijn, dan stel ik het zeer op prijs dit per mail te mogen ontvangen.

Graag ontvang ik uw reactie en hoop van harte dat u mij kunt helpen aan een goede tip.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Manon Peters namens Harry Ammerlaan Production design (locatiescout politieserie NoordZuid)

www.harryammerlaan.nl

Manon Peters / art

M: 06 168 380 72

E: contact@manonpeters.nl

W: www.manonpeters.nl
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
deze mail heb ik ook gehad maar dan via rodelehuaan.nl....als ze even hadden gekeken dan weten ze al snel dat ik niet omgeving amsterdam woon. :haha:
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
niemand ????
Reply
Haha nee ze vragen naar een huis dat mysterieus aandoet.
Is een huis dat nog niet helemaal af is mysterieus genoeg :kn:
mvg Arjan
Reply
(11-02-2014, 12:30 AM)arjankassenberg Wrote: Haha nee ze vragen naar een huis dat mysterieus aandoet.
Is een huis dat nog niet helemaal af is mysterieus genoeg :kn:
ik krijg net een mail dat het een gewoon huis mag zijnIdea
Reply
Ik weet wel een huis, maar die mensen zitten niet op dit forum.
Reply
(11-02-2014, 09:12 AM)michele1 Wrote: Ik weet wel een huis, maar die mensen zitten niet op dit forum.
wonen ze wel in of bij Amsterdam ?? je kunt ze even vragen, hoeven niet op het forum te zitten hoor Idea
Reply
Ik heb je een pb gestuurd.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)