opzoek naar reptielen winkels
Wij niet in ieder geval.

@ Ricje:

Maar als je wat wil rondkijken wat er allemaal te koop is dan kun je toch veel beter een keer naar de beurs in Houten gaan.
Dan zie je veel meer en alles in één keer. Scheelt een hoop benzine en er zijn maar weinig winkels die het echt waard zijn om er voor heen te reizen. Hooguit als je er toevallig in de buurt bent.

Je kunt overigens ook goed de Tilburgse terrariumdagen combineren met bezoek aan de 2 winkels die in Tilburg zijn.
Reply
Als je echt veel aanbod wilt? Zoo Zajac (Duitsland) kun je iig een flinke dag uitgaan van maken. Is de grootste dierenwinkel in Europa.
15
Reply
Net op youtube gekeken is inderdaad mooi ja zoojac

Wel grappig trouwens dat nasuta dieren op marktplaats heeft staan met als foto iemand anders zijn dieren. Bv de ausys is een foto van de ausys van rolland ( aqualingen).
mvg Arjan
Reply
(16-01-2014, 01:01 PM)DutchSnake Wrote: Als je echt veel aanbod wilt? Zoo Zajac (Duitsland) kun je iig een flinke dag uitgaan van maken. Is de grootste dierenwinkel in Europa.

Zoo Zajac veel aanbod? Veel van het zelfde ja.. Zoo Zajac is veel te duur +/- 35/40% en ja het is een winkel.. Bedoel ook Tov andere winkels.
Wat ze hebben is zeker niet heel speciaal als je niet van vissen houdt heb je er niet veel te zoeken.

Ben op zeer veel locaties geweest lang niet alle maar deze viel mij het meeste tegen.. Vandaar mijn reactie no-offense :kn:

(16-01-2014, 10:40 AM)arjankassenberg Wrote: Heb ik ook wel eens van gehoord ja is ook best groot toch. ( zit in een andere dierenwinkel toch)

Kwil ook is kijken in nasuta

Hey Arjan, zit inderdaad in/achter een normale dierenzaak(als je binnen komt links) hebben ook een giganties groot terrarium bijna de helft van de onze :dk: en de eigenaar hadt ook nog zeer veel plannen?
Trouwens Puruvian Frogs import is ook van hun...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)