opzoek naar reptielen winkels
hallo , ik wil binnekort door nederland heen rijde en overal bij de winkels kijke waar ze verschilende reptielen verkopen, ik heb gekeken op google maar dat is veel zoek werk dus ik dacht , waarom maken we er niet 1 grote lijst van.
voor mensen zoals ik is dat dus heel handig Angel

dit is wat ik heb:
zoo-logisch - ruijgenhoeklaan 7a-9a 3523hh utrecht
reptihouse - dubbeldamseweg zuid 88 3314ja dordrecht
blue-lagoon - keucheniusstraat 11 3144em maassluis

hopelijk krijg ik er wat meer bij
Reply
als je specifiek naar een dier op zoek ben dan kan zou je eventueel kunnen kijken bij een aantal kwekers die hier ook op het forum te vinden zijn

groetjes
Reply
hier zijn wij afgelopen zaterdag geweest.. achterin de winkel hebben ze een hele wand met allerlei reptielen:

dierenspeciaalzaak Van Nunen, Industrieweg 14 5688 DP Oirschot
Reply
Die winkels zijn alleen leuk voor terrarium en verzorgings- benodigdheden, krekels en andere voer.
Maar echt voor dieren? Sluit ik me liever aan met Baco, kijk voor een goede kweker Wink
15
Reply
Mocht je het toch bij een winkel halen....kijk dan goed hoe ze erbij zitten en hoe ze gehanteerd worden....een goede start van een dier is voor jezelf ook fijn
Reply
Avonturia de vogelkelder in denhaag is heel erg leuk kan je zo een paar uur in rondlopen. Echt een aanrader
Reply
ik ben niet specifiek opzoek naar een dier, ik vind het gewoon leuk om een beetje rond te kijken wat er allemaal is enzo ,
en ik heb inderdaad wel weer een lege plek voor een dier omdat mijn kameleon helaas is overleden..
Reply
Ga je voor het specialere spul? probeer Nasuta.

Ik heb hier vorig jaar ook onze 3 Lesueurii's gekocht.

www.nasuta.nl

Varsseveldseweg 184a Doetinchem The Netherlands. Tel (9:00/18:00): (0031) +6 23900176. KVK: 09164722. Bank: 450002608 TNV: Peruvian Frogimport ...
Reply
Heb ik ook wel eens van gehoord ja is ook best groot toch. ( zit in een andere dierenwinkel toch)

Momenteel heben ze in de blue lagoon ook veel nakweek van australische wateragamen ( van jasper)

Kwil ook is kijken in nasuta
mvg Arjan
Reply
Woont er iemand in de buurt van doetichem
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)