Bonk, mijn nieuwe vriend
Ik vond net deze site: Is ook wel wat op te vinden.

http://www.alletouw.nl/categorieen/klein...elen-.html
Reply
(25-11-2013, 09:52 PM)Hein Wrote: en dit is het beeld dat ik zie vanuit de woonkamer.
[Image: Foto-4W47VYLN-D.jpg]

Mooie foto en schitterend uitzicht ook erg handig om Bonk te kunnen meten op deze plankIdea

gr, Roland
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
en de vriendschap met Bonk word steeds maar sterker, wat is hij toch een lieve leguaan.
[Image: Foto-8BJGNKRE-D.jpg]

(05-12-2013, 02:27 AM)AQUALINGEN Wrote:
(25-11-2013, 09:52 PM)Hein Wrote: en dit is het beeld dat ik zie vanuit de woonkamer.
[Image: Foto-4W47VYLN-D.jpg]

Mooie foto en schitterend uitzicht ook erg handig om Bonk te kunnen meten op deze plankIdea

gr, Roland
Inderdaad Roland, zo kan ik hem makkelijk meten...daar had ik nog niet aangedacht.

Groetjes Hein en Bonk
Reply
You lucky b*stard Wink Darwin laat zich nog niet zo aanhalen.
Reply
(05-12-2013, 02:21 PM)Yoni van Uden Wrote: You lucky b*stard Wink Darwin laat zich nog niet zo aanhalen.
THNX Yoni, het aanhalen van Darwin komt ook wel.

Gr Hein
Reply
Mooi draakje hoor!!
Groeten uit Brabant jonghu!!
Reply
Bonk is toch zooooo lief
[Image: Foto-KTJMOKB4-D.jpg]

[Image: Foto-VDTIUTZR-D.jpg]

Helaas is de foto niet zo scherp, maar ik wilde hem toch plaatsen
[Image: Foto-CNHFREJC-D.jpg]
Reply
Hoi Hein,

Echt een bekend koppie, haha beide....Bonk heeft dezelfde kop en oogopslag als Max. Heel leuk om te zien.

Ik ben nog steeds zeer gelukkig met jullie als nieuwe eigenaar en weet 1000% zeker dat ik me geen zorgen hoef te maken om bonk. Helemaal top, thanks.

gr,Roland
Iguana I. Red 120 | Iguana I. Blue 210 (Axanthic) | Iguana I. Green 0:0:1 | Hydrosaurus Pustulatus 111
Reply
(24-12-2013, 08:27 PM)AQUALINGEN Wrote: Hoi Hein,

Echt een bekend koppie, haha beide....Bonk heeft dezelfde kop en oogopslag als Max. Heel leuk om te zien.

Ik ben nog steeds zeer gelukkig met jullie als nieuwe eigenaar en weet 1000% zeker dat ik me geen zorgen hoef te maken om bonk. Helemaal top, thanks.

gr,Roland

Hee Roland
Over Bonk hoef je zeker geen zorgen te maken, die heeft het hier reuze naar zijn zin, nog ff en hij mag uit zijn verblijf komen, en dat gaat zeker lukken.

Groetjes Hein en Bonk en een fijne avond
p.s. Bonk zegt ook de groetjes aan Bram, hahaha
Reply
Mooi verblijf en een prachtige leguaan. Leuk om te zien dat de band tussen jullie steeds sterker wordt haha.. succes met het uit het terrarium halen van Bonk, maar dit gaat vast goed komen...
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)