Bonk, mijn nieuwe vriend
Beste reptielen liefhebbers;

Nu mijn terrarium af is , heb ik afgelopen zaterdag ( 9 november ) mijn nieuwe vriend opgehaald in Maassluis.
Bonk is een blauwe leguaan van 2,5 jaar en 1,5 mtr lang en hij doet het nu al heel goed in zijn nieuw verblijf, periode`s erg actief en ook op zijn tijd lekker onder een van de lampen lekker ontspannend zonnebaden.
Ik ben er heeeeel erg blij mee en trots op, ( Roland en Bram BEDANKT )
Helaas heb ik geen spiegelreflex camera en zijn de foto`s niet zo mooi, maar ik wil wel wat foto`s laten zien .

Groet Hein.

[Image: Foto-MIPGFMUH-D.jpg]

[Image: Foto-VM8T77F4-D.jpg]

[Image: Foto-XZWCJBHT-D.jpg]

[Image: Foto-QM86FLU8-D.jpg]

[Image: Foto-V3GKTXKF-D.jpg]

[Image: Foto-YXBF37XP-D.jpg]

[Image: Foto-WRB3MNNJ-D.jpg]

Ook wil Bonk zien wat er in de woonkamer allemaal gebeurd, haha
[Image: Foto-3CNCF6ME-D.jpg]
Reply
Zeer mooie leguaan. Waarom direct eentje van 2.5 jaar gekocht en geen kleintje om mee te beginnen?
Reply
Beste knaap heb je daar. Vind het een bijzondere kleur dat blauw.
Hij heeft een mooi plekje daar bij jou. Vooral foto's blijven plaatsen Wink
Reply
Mooi beestje Hein en verzorg hem maar goed.
Wel vindt ik zijn ogen erg naar achter liggen in de oogkasten maar dat kan bedrog zijn

groet
Reply
(12-11-2013, 06:16 PM)Montes Wrote: Zeer mooie leguaan. Waarom direct eentje van 2.5 jaar gekocht en geen kleintje om mee te beginnen?
Hoi Montes;
Ik had ook eerst een kleintje van 3 maanden, maar op een dag dat ik thuis kwam van mijn werk lag hij dood in de bak en aangezien ik al bezig was met een groot verblijf te bouwen en dit mooie beest kon overnemen heb ik deze keuze gemaakt.

Gr Hein

(12-11-2013, 06:20 PM)Yoni van Uden Wrote: Beste knaap heb je daar. Vind het een bijzondere kleur dat blauw.

Dankjewel meneer de voorzitter, foto`s zal ik zeker blijven plaatsen.

Gr Hein

(13-11-2013, 07:43 AM)leroy Wrote: Mooi beestje Hein en verzorg hem maar goed.
Wel vindt ik zijn ogen erg naar achter liggen in de oogkasten maar dat kan bedrog zijn

groet

Hoi Leroy
Ik zal hem zeer zeker goed verzorgen, hij zal niets te kort komen en mocht je hem willen komen bekijken zou ik dat heel leuk vinden, de koffie is snel klaar.

Gr Hein

(13-11-2013, 07:43 AM)leroy Wrote: Mooi beestje Hein en verzorg hem maar goed.

groet

Hoi Leroy
Denk dat het bedrog is van die ogen, hij is aan het vervellen op zijn kop en heeft wat losse velletjes langs de ogen hangen.

Gr Hein
Reply
Een prachtig exemplaar. En ook het terrarium ziet er zeer fraai uit. Misschien eens wat foto's plaatsen van het totaaloverzicht, zodat we nog wat beter kunnen genieten.
Chuckwalla,nabeulensis,halsbandleguaan
Reply
Quote:
(12-11-2013, 06:20 PM)Yoni van Uden Wrote: Beste knaap heb je daar. Vind het een bijzondere kleur dat blauw.

Gr Hein

Je mag gerust mevrouw zeggen hoor Wink
Reply
(13-11-2013, 07:34 PM)Yoni van Uden Wrote:
Quote:

Gr Hein

Je mag gerust mevrouw zeggen hoor Wink

O.sorry Yoni.....ik bedoel mevrouw de voorzitter
Reply
Volgens mij vermaakt Bink zich ontzettend goed in het verblijf, ziet er goed uit!
Reply
(15-11-2013, 10:50 AM)Eddy Wrote: Volgens mij vermaakt Bink zich ontzettend goed in het verblijf, ziet er goed uit!

Djwel Eddy , Bonk heeft zich heel snel aangepast, hij is nog geen week bij mij en kan hem overal aaien,ook als ik nog iets te klussen heb in zijn verblijf is geen probleem, Bonk vind het allemaal prachtig
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)