Mensen kopen zonder na te denken echt triestig.
Net dit zoekertje tegengekomen & mijn hart breekt.
& dan de reactie gaat niet naar de eerste de beste maar hij verwaarloosd zijn dier zelf.
Hopelijk vind het diertje een goede thuis.

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-to...ousPage=lr
Reply
Hoi Anisa, ik heb je topic even verplaatst. Het aangeboden forum is alleen bedoelt voor mensen die zelf hun dier aanbieden, niet om andermans advertenties in te linken.

Maar wat een vreselijke situatie zeg... met terrarium nog wel. Heb er melding van gemaakt bij marktplaats, met als opmerking dierenmishandeling.
Reply
(04-11-2013, 09:25 PM)Yoni van Uden Wrote: Hoi Anisa, ik heb je topic even verplaatst. Het aangeboden forum is alleen bedoelt voor mensen die zelf hun dier aanbieden, niet om andermans advertenties in te linken.

Maar wat een vreselijke situatie zeg... met terrarium nog wel. Heb er melding van gemaakt bij marktplaats, met als opmerking dierenmishandeling.

Ja ik wist niet waar ik het moest plaatsen maar wou dat iemand dit zag uit hoop het diertje daar snel weg te krijgen. Dus alvast bedankt.
Reply
ik heb die persoon even een fikse mail gestuurd Blush
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
ey mensen op dit moment ben ik even met een onderzoekje bezig maar naar het schijnt kan dit mijn oude beestje zijn
ik laat jullie meer weten als ik meer weet ben zo blij dat ik dit zie.....als het hem is dan is hij vanavond weer terug bij mij en ligt die gozer in het zh zonder ballen....
zo niet dan is hij alsnog de sjaak

waarschijnlijk is t m niet maar toch
Reply
ik hoop toch niet dat het hem.is zou erg triest zijn
Reply
ik ook niet...kwa leeftijd klopt het niet met de grote als het goed is...ben nu bezig om erachter te komen en mocht het wel zo zijn dan halen arjan en ik hem vanavond gelijk op
Reply
Als dit jouw oude diertje is, zou ik hem geen cent geven!
Reply
(05-11-2013, 03:09 PM)baco Wrote: ik ook niet...kwa leeftijd klopt het niet met de grote als het goed is...ben nu bezig om erachter te komen en mocht het wel zo zijn dan halen arjan en ik hem vanavond gelijk op
En ben je er al achter?
Reply
Nee het is nog niet helemaal duidelijk . Maar we gaan het uizoeken.
Maar inderdaad als het jeannette der oude leguaantje niet is hoop ik toch dat deze snel en goed herplaatst wordt . Het dier gaat dit geen half jaar overleven op deze manier
mvg Arjan
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)