Darwin
(27-11-2013, 06:56 AM)michele1 Wrote: Haha grappigSmile is dat nou een stuk vervelling?

Het is inderdaad een stukje vervelling. Het stond zo mooi omhoog, dat ik wel een foto moest maken Tongue
Reply
Hij is niet helemaal haarscherp, maar wilde jullie deze foto toch niet onthouden. Hij zat er zo stoer op Smile

[Image: DSC00019_zps5f3ba94e.jpg]
Reply
Meer foto's plaatsen graag Yoni. Prachtig dier
Chuckwalla,nabeulensis,halsbandleguaan
Reply
Nog maar weer eens eentje, gewoon.. omdat het kan Smile

Klaar voor de start:

[Image: darwinjump_zps477dd83c.jpg]

Darwin vind het het makkelijkst om vanaf zijn kleine rots op de vensterbank te springen, om via de vensterbank naar de schans te springen, om vervolgens naar boven te klimmen en daar onder de lamp te gaan liggen.
Als ik een leguaan was, zou ik gekozen hebben voor een makkelijkere weg, namelijk via de stronk naar de schans kruipen om dan naar boven te klimmen, maargoed ik ben natuurlijk geen leguaan, ik zie dat soort dingen natuurlijk weer niet goed Wink
Reply
Darwin de kangaroe????

Hahahaha, tikt mijn zoontje het woord kangaroe in en gelijk daarna natuurlijk reactie plaatsen.
Geen tijd om het even na te kijken en naderhand corrigeren kon ook niet meer.
Het is natuurlijk gewoon kangoeroe hé!!!
Chuckwalla,nabeulensis,halsbandleguaan
Reply
Damn winnie de pooh... het is jouw schuld Tongue
Reply
Met de nachtvorst op dit moment krijgt Darwin zin in schaatsen.... er word al flink geoefend Tongue

[Image: P1050963_zpse3039629.jpg]
Reply
Blijf dit geweldig vindenBlush
mvg Arjan
Reply
Super Yoni en Eddy, Hij ziet er erg goed en vooral stoer uit. Pootje over lukt hem al aardig zo te zien hihih.....
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Ik vroeg op dat moment aan Eddy wat Darwin aan het doen was, toen zei hij dat ie aan het schaatsen was Tongue

Afgelopen week hebben we Darwin alweer regelmatig kunnen aaien, hij blijft lekker rustig zitten en lijkt het wel prettig te vinden. Zo ontzettend schattig hoe hij dan beiden oogjes dichtknijpt en als je ophoud je vragend aan zit te kijken of je niet heel even door wil gaan.

Ik ben verliefd Heart
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)