Darwin
We vonden dat Darwin maar zijn eigen topic moest krijgen, dus bij deze...

Voordat we Darwin weer terug op de kamer hebben gezet, hebben we een paar aanpassingen gedaan op de kamer. De schans (het schuine stuk) was wat aan de gladde kant geworden. Met cement en grof grind en wat extra zand in verhouding tot de rest heeft Eddy dat gedeelte een stuk ruwer gemaakt, zodat Darwin meer houvast heeft met het omhoog klimmen.

Afgelopen woensdagavond hebben we hem weer teruggezet op de kamer. Hij kroop wederom weer vrijwillig in de vervoerszak (wel met enige aarzeling, maar de marionbrokken erin waren toch onweerstaanbaar)
Hij begon direct weer alles te inspecteren.
Ook leuk was om te zien dat hij direct begon te schuren tegen de wanden en andere obstakels. Blijkbaar had hij dat toch gemist op zolder, waar de wanden glad afgewerkt zijn. Maar zo kan hij wel mooi de loszittende stukken vervelling eraf krijgen.

Nog even twee fotootjes van deze week:

[Image: DSC09450new_zps4ca079d9.jpg]

We hebben een snackbal voor hem gekocht, dat is zo'n bal die vaak voor honden/katten gebruikt word om voer of snacks in te geven. Tijdens het rollen komen er dan brokjes uit. We hebben hem gevuld met marionbrokjes en ik moet zeggen, volgens mij heeft hij het al een beetje door. Vond het wel een lollig idee Tongue

[Image: bal_zps0559f72f.jpg]
Reply
leuk ide die bal
Reply
Darwin is zeker een eigen topic waard, wat een mooie eigenwijze kop heeft hij zeg.
Reply
Hey luitjes......

Leuk dat Darwin zijn eigen Topic heeft...........
En dat hij heerlijk kan genieten van zijn eigen verblijf/villa..haha..!!

Ps fruitmandje is bijna op..haha..en niet door mij..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
(23-08-2013, 09:55 AM)Gosse Wrote: Ps fruitmandje is bijna op..haha..en niet door mij..!!

Maar het kan wel in de blender hoor Wink
Leuk dat ze er van hebben kunnen smikkelen.
Reply
Darwin begint nu echt wel door te krijgen dat er wat lekkers in de bal zit. Leuk om hem dan bezig te zien.
Hij doet het verder goed in zijn eentje. Vreet als een malle en ligt lekker op zijn rotsje te zonnen. Verspreid regelmatig even wat brokjes door de kamer, zodat hij echt moet gaan zoeken naar het lekkers.
Kan hem nu ook wat vaker aanraken. Maar moet hem dan toch bezig houden. En het blijft oppassen met wat voor kleren je aan hebt.. als er ook maar iets roodachtig gekleurd in zit dan wil ie het opeten Tongue Zelfs logo's op schoenen zijn niet veilig..

[Image: DSC09484new_zps3229766d.jpg]

Met nog wat brokkenkruimels op zijn bekkie Smile
Reply
Goed om te horen dat het goed gaat met Darwin..leuk om te zien..!!
Een slimme leguaan..van wie heeft hij dat..haha..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Hiep Hiep! Hoera!!!!!

Ons ventje is vandaag 7 jaar geworden en daar hoort natuurlijk een lelijk filmpje bij Tongue
Reply
Gefeliciteerd met de 7e verjaardag van Darwin..!!
We komen wel een taartje halen.........
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
gefeliciteerd.........darwin begint nu pas aan het leven haha
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)