Bouw Chefke's kamertje
Ziet er goed uit! Mooi met die lichte en donkere tinten.
Misschien inderdaad een filmpje maken straks van het geheel Wink
Reply
Ziet er gaaf uit, gaat een mooie ruimte worden. Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
En we zijn bijna klaar!:bier:
De epoxy van het bad moet nog uitharden en dan nog een paar lianen ophangen.
[Image: imagejpg1_zps4abaa2bb.jpg][/URL][Image: imagejpg1_zps76a1ed0c.jpg][/URL]
Reply
Spannend! Nog even proefdraaien en dan kan jullie Chefke in zijn nieuwe paradijsje rondbanjeren.
Kan je als hij helemaal klaar is een filmpje of een overzichtsfoto van verderaf maken?
Reply
mooi gedaan hoor, zal je beessie blij mee zijn IdeaIdea
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Ja, als het helemaal af is dan maak ik een filmpje.
Nog 1 à 2 weken proefdraaien en alle chemische luchten eruit.
Reply
Dit weekend gaat Chef over naar zijn nieuwe kamer.
Ik heb hem nu zover dat hij uit mijn hand eet.
Ik denk dat ik weer op nul sta bij hem nadat ik hem uit zijn oude terra ga pakken om te verhuizen!:woot:
Reply
hij zal even moeten wennen aan zijn nieuwe hutje maar dat heeft tijd nodig, dus kalm aan maar met hemIdea
Reply
Kun je hem niet in een vervoerskoffer oid lokken en op die manier verplaatsen? Dit zorgt bij Darwin in ieder geval voor de minste stress.
Reply
Dat vertrouwen komt inderdaad vanzelf weer. Het lokken in een vervoersdoos/bak o.i.d. bevalt ons inderdaad goed. We hoeven niet achter het dier aan te vangen en te grijpen. Ben benieuwd hoe Chefke het gaat vinden.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)