Bouw Chefke's kamertje
Ja glow in the dark. Zeldzaam soort:haha:
Ja ik maak structuur in het piepschuim door verschillende lagen erop te plakken.
Eerst plak ik de kale platen zoals op de foto.
Meeste structuur komt dus nog.
Reply
Er zou toch echt een 'like' knop op dit forum moeten komen....

greetz rigor
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
[img][Image: image_zps8337774d.jpg][/img]

[img][Image: image_zps8f4cad66.jpg][/img]

[img][Image: image_zpsa47bc7f8.jpg][/img]

[img][Image: image_zps1e2cb940.jpg][/img]

[img][Image: image_zps15a00779.jpg][/img]

Ik krijg het er niet helemaal goed op, maar piepschuim is klaar. Ik ga nu beginnen met tegellijm!:woot: Het bad doe ik als laatste met piepschuim, anders kan ik er niet opstaan om bovenaan die muren te komen.
Wordt vervolgd!:bier: O ik zie nu dat er een paar op zijn kop staan.

photobucket.com/user/Vipertje1/media/image_zps4472ddbc.jpg.html][Image: image_zps4472ddbc.jpg][/URL]
photobucket.com/user/Vipertje1/media/image_zps875a1de5.jpg.html][Image: image_zps875a1de5.jpg][/URL]

Grappig verschil is het alweer als je er nog maar 1 dun laagje op hebt zitten. Rot werk maar knapt wel op.
Reply
Laag 1 zit erop!
photobucket.com/user/Vipertje1/media/image_zps009ef71c.jpg.html][Image: image_zps009ef71c.jpg][/URL]photobucket.com/user/Vipertje1/media/image_zps4b84c925.jpg.html][Image: image_zps4b84c925.jpg][/URL]
Reply
het begin is er , ben benieuwd naar het eind resultaat Idea
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Lekker bezig! Volgensmij wordt dit een hele mooie ruimte voor je dier.
Weet niet of ik het al gevraagd had, maar die vijver, is dat een quadra bak? Denk erom dat deze erg goed ondersteund moet worden aan de zijkanten, om doorbuigen en uiteindelijk scheuren van de bak te voorkomen.

Ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat haha maar dat zul je zelf ook wel zijn Wink
Reply
Ja het is een quadra bak. Er zit wel een ombouw bij die erbij hoort.
Moet die dan extra ondersteund worden?

Hij zit toch wel stevig vast in dat ding.
Reply
Dan zal het denk ik wel goedkomen. Zolang er maar niet teveel ruimte tussen de bak en de ombouw zit.
Na het incident met mijn eigen bak ben ik erg huiverig geworden voor dit soort dingen :S
Reply
Nee hij zit vast op een soort rand in die bak en staat op de bodem.
En de bovenrand klemt hem helemaal af, die zit daar weer opgeschroefd.
Reply
photobucket.com/user/Vipertje1/media/image_zps2c6da4a6.jpg.html][Image: image_zps2c6da4a6.jpg][/URL]photobucket.com/user/Vipertje1/media/image_zps89d52a49.jpg.html][Image: image_zps89d52a49.jpg][/URL]

Muren zijn bijna klaar. Nu de lianen ophangen en dan kan ik met het bad beginnen. Jammer dat ik het kamertje niet goed op de foto kan krijgen.
Als het klaar is maak ik wel een filmpje.Dodgy
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)