bezoek zoo zajac
Gisteren kreeg ik de catalogus van zoo zajac in Duitsland in de bus. Wie van jullie is er al geweest? En is het echt de moeite om er een baan van bijna 3 uur voor af te leggen ?
Reply
Ben er een aantal keer geweest en de eerste keer ruim 3 uur rondgelopen.
maar dat is denk ik alleen als je visjes ook interessant vind ^^
Reply
Het is ooit de bedoeling geweest om met wat sdgl leden(donateurs) een bezoekje te maken aan deze geweldige winkel. Ik ben nog steeds van mening dat we dit nog eens moeten opvatten om alsnog een soort van uitstapje te plannen. Het is naar mijn mening dan ook echt de moeite waard om daar eens naar toe te rijden. Heel veel reptielen en aquarium spullen, en natuurlijk dieren zelf wat daar aangeboden wordt.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Ben er geweest 2 jaar geleden met terra Belgiƫ. Hebben er een rondleiding gekregen van de eigenaar , was zeer leuk. We zijn ook ergens in de buurt naar een reptielen zoon geweest . Dit samen was het een zeer leuke uitstap.

Mvg patrick.
Reply
zeker de moeite waard
wij jo huub en geert gaan er 8 febr heen zeker de moeite waard om er eens heen te rijden, ook veel terras met allerlei reptielen aanwezig en een paar uurtjes zijn er zo om
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)