Lianen
Er bleek 10 minuten van mijn huis een groothandel in lianen te zitten en uiteraard ben ik daar even gaan kijken en heb een paar hele mooie gekocht voor de opgroeibak.
Nu zijn er een paar bewerkt en een paar onbewerkt moet ik hier nog iets mee doen voor ze de bak ingaan?
Reply
even proper spuiten met hogedruk reiniger en kokend water er over om de beestjes te verwijderen...

greetz
1.1.0 iguana iguana rhinolpha
0.5.0 Chelonoidis carbonaria
3.2.1 testudo hermanni boettgeri

Reply
en waar zit dat dan??
Reply
Je bedoelt die groothandel?
Bamboebouwnederland.nl , dat is in Uitgeest.
Reply
ja dat bedoelde ik.
bedankt hij zit bij mij ook lekker dichtbij binnekort eens een kijkje nemen
Reply
Ik zie op hun website alleen maar Bamboe..!! Klopt dat?
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
http://www.bamboebouwnederland.nl/Produc...onbewerkt/

Nee nee, ook Lianen heur.. Wink

Modelletje Tarzan.. moet geheel goedkomen dus.
Reply
Ik zie het.......dank je wel..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
Het staat ook onder: vanderpredverhuur.nl
Dat van mij is sumbawa wood of zoiets.Die waren ook ruim 2 meter lang met een doorsnee van 6 tot 10cm.
Als ik de grote nodig heb voor de kamer dan moet ik ze een maand of 3 van tevoren bellen.
Ze leveren aan Artis dus dan kunnen die van mij daarbij.
Reply
Mooie stukken hout zijn dat. Sambawa wood zijn mooie grote en dikke stukken hout welke gedraaid/gekruld zijn. Erg stevig en zeker van waarde. Al om al goeie leguanen lianen.

Deze takken worden ook vaak bij wooncentrums gebruikt voor decoratie of zelfs verwerkt in dingen/producten. Ik ben ze tegen gekomen als lampen; je moet je dan voorstellen dat je een dikke liaan boven je eettafel hebt hangen met spotjes erin. Mijn inrichting is daar niet naar maar lijkt mij geweldig staan.
Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)