Bezoekje Artis
Daar heb je natuurlijk wel weer gelijk in. Vooral bij Darwin is dat goed te zien, maar daar word ie niet minder leuk van Smile
Een keer in de twee weken ongeveer laten we een bakje sprinkhanen in de kamer los. Is het verstandig om vaker dierlijk voedsel aan te bieden?
Reply
Hoi ik voer ongeveer 100st in 2weken per dier .dit is170gr ongeveer maak je geen zorgen over de grote van je dieren je zult zien dat ze flink gaan groeien nu ze aan hun geweldige verblijf zijn gewend. Als je dieren over plaatst merk je vaak dat ze even moeten wennen .ik merk dat ze hier nu ze groter zitten flink vreten het is geen eten meer te noemen! Als je aan het product nutribac kunt komen is dit misschien een goed idee om te poederen bevorderd voetselopname Gr. Remco

Darwin is een van de twee dieren die ik als laatste uit ellende heb weg gehaald uit de winkel ze zatten nog met 2in een bak .ook nog twee mannen kun je voorstellen stres!
groetjes Remco en Kim

Reply
leuk verhaal met leuke foto,s :duim: altjd weer leuk om een dierenuin te bezoekenIdea
12 kilo is een heel gewicht, Bimbo woog ruim 6 kilo en dat was toch ook geen kleine jongen. de sul :woot:
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Stress is een factor met grote impact op het welzijn van dieren. Cyclura moeten dan ook de mogelijkheid elkaar te kunnen ontwijken en niet te hoeven zien. Bij Cyclura nubila in gevangenschap is dat nog wat heftiger. Daar kunnen buiten de paartijd om wijfjes letterlijk door de man verscheurd worden.
Reply
Leuke foto's!
De boom is trouwens een kalabasboom.
Ik vond hem ook zo leuk , je zag ze veel in Curacao.
De bloemen worden bestoven door vleermuizen als ik het goed begreep , en binnen een paar weken hangt er dan zo'n kalabas aan.
Reply
Thanks Smile dat is weer een leuk weetje. De boom daar zat helemaal vol.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)