aruba
op animal planet is pas net een uirzending geweest met o.a. het slangen probleem Idea Wink
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply
Veeeeeel leguanen. Bij de moeder van Marja Kik zit het er in de tuin vol mee. Vooral als ze menen dat er eten te halen valt Smile Dit gaat niet alleen op voor haar tuin maar tref je op vele plekken aan.
Reply
Hi

Ik ga 30 mei 16 dagen lang naar aruba. ik zal wel veel foto's maken van de dieren daar Big Grin
en 1 met stroop
Reply
cool, doe mij aub een plezier en zet hier wat foto's op en/of stuur mij die door...
aub

MVG

leroy Big Grin
Reply
zal ik zeker doen!
en 1 met stroop
Reply
Evert Wrote:De Blauw blauw, ook bekend onder de naam Kodod blauw (Cnemido- phorus arubensus) aldaar is een hartstikke mooi en leuke hagedissensoort.

Deze was tot voor kort te zien in Blijdorp. Daar zat er één bij de Cteno's. De laatste paar keer dat ik er was heb ik hem niet meer gezien...
Reply
Aan de zijde waar meneer en mevrouw komodo wonen is een terra waar de blauw blauw nog in zit.
Reply
Evert Wrote:Aan de zijde waar meneer en mevrouw komodo wonen is een terra waar de blauw blauw nog in zit.

Deze bak bedoel ik ook, maar de blau blau heb ik al een aantal keren niet weten te vinden. Hij zit er dus nog wel in? Big Grin
Reply
yes....ze zij nu aan het regelen of de vakantie niet iets eerder kan want ik kon mijn geduld niet meer houden... Big Grin
Reply
even een paar fototjes van onze vakantie (aruba) van 2 jaar geleden. het is niet van een al te beste kwaliteit. ik heb ze wel eens mooier gemaakt.

[Image: aruba1cs6.jpg]

[Image: aruba2ch6.jpg]

[Image: aruba3ut2.jpg]

[Image: aruba4qa3.jpg]

[Image: aruba5pl4.jpg]

[Image: aruba6bs5.jpg]

[Image: aruba7nq3.jpg]

[Image: aruba8wj7.jpg]

[Image: aruba9bl5.jpg]

[Image: aruba10xm3.jpg]

gr cindy
Reply