SDGL op Social Media
Video 
Bij deze wil even jullie erop attenderen dat wij nu ook facebook hebben, je vind ons op http://www.facebook.com/SDGL.org
Onze officiële Pagina;
Stichting Doelgroep Groene Leguanen

:woot:

Wij moeten ook bijbenen met de hype en kan ook geen kwaad.
Momenteel beheert dutchsnake de pagina, maar hier kan eventueel ook verandering in aangebracht worden.

Uitgerekend is iedereen welkom om ons te toevoegen of te volgen o.a. te "taggen" als jouw trouwe herbivoor foto word geplaatst.
Het mag ook op onze pagina geplaatst worden. Idea

Maar, SDGL website en forum blijft nummer 1 Wink
15
Reply
Voor onze Twitter liefhebbers zijn we te vinden op; https://twitter.com/StichtingSDGL
15
Reply
:woot: HOERA !! :woot:
Grtz Kadi
Reply
ga mezelf aanmelden via face book.
Reply
Yep bij beide social media aangemeld nu wel gaan tweeten e haha
Groeten uit Brabant jonghu!!
Reply
Ik hou het wel bij de facebook,. anders word het me te druk.. tweet, porretjes etc.. haha
Reply
De facebook pagina is ge-update, het zou leuk zijn als iedereen hier met een facebookprofiel de pagina liked, zo blijf je ook via facebook op de hoogte Smile

Klik voor de facebookpagina

En natuurlijk de pagina delen met je vrienden!
Reply
Ik ben van de partij op Facebook.....
Twitteren doe ik bijna nooit..haha..!!
Rustig aan,

Groetjes Gossé.
Reply
(04-08-2013, 06:20 PM)Yoni van Uden Wrote: De facebook pagina is ge-update, het zou leuk zijn als iedereen hier met een facebookprofiel de pagina liked, zo blijf je ook via facebook op de hoogte Smile

Klik voor de facebookpagina

En natuurlijk de pagina delen met je vrienden!

Voor iedereen die onze pagina nog niet geliked heeft! We zitten bijna op 100 likes!
Ken je mensen die nog onze pagina nog niet geliked hebben en ook gek zijn op herbivore hagedissen? Nodig ze dan uit om de pagina te liken Smile
Reply
We zitten op 100 likes! Bedankt allemaal voor het leuk vinden van onze pagina!

[Image: 100likes_zps8760eccd.jpg]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)