aankondiging SYMPOSIUM SDGL 2009
gezellig met je zoon een dagje blijdorp.....
Ik sla mijn agenda alvast open..
Reply
Mooi programma, zeer de moeite waard.
Raad een ieder aan deze dag te komen, zeker als je interessante onderwerpen wilt horen en een must als je ook met vragen zit over het houden en/of verzorgen van onze doelgroep dieren.

*Job Stumpel is een zeer kundig dierenarts met een zeer grote kennis van herbivoren/omnivoren hagedissen. Ook op voedsel gebied een zeer deskundig man. Werkzaam aan de Uni van Utrecht. Heb je vragen over de gezondheid van je dier(en), dan is Job de juiste man.

*Eugene Bruins een kei op het gebied van Uromastyx en heeft al wat publicatie met o.a. een boek op zijn naam staan. Werkzaam bij Artis Amsterdam. Vraag hem ook eens naar het project Iguana delicatissima op Guadeloupe (als daar de tijd voor is).

*Siebren en Tariq twee zeer bewogen mensen op het gebied van Corucia zebrata. Heb de voordracht afgelopen zaterdag gehoord en was zeer geboeid en een echte aanrader.

Al met al dus een geweldig programma dat je niet mag missen.

Vr.gr.,
René
Stamboekhouder Ctenosaura melanosterna
Concervation Officer
Reply
Dankjewel Rene! Ik heb ook erg genoten van jou/jullie verhaal!

groetjes,

Tariq
Reply
Geen dank, was erg onder de indruk van jullie verhaal en inzet. Zou graag nog eens met jullie willen overleggen over wat punten binnen jullie werkterein.

Groet,
René
Stamboekhouder Ctenosaura melanosterna
Concervation Officer
Reply
Helaas kunnen wij er door een familiedag niet bij zijn, anders hadden wij zeker gekomen, vorig jaar waren we er wel bij en dat hadden wij ervaren als een leerzame en interessante dag, hopelijk kunnen wij op een ander jaar weer van de partij zijn.

We wensen jullie in ieder geval een gezellige maar ook zeer leerzame dag toe Tongue

Groetjes, Hans en Ted
Groetjes, Hans en Ted
Reply
waar blijven de aanmeldingen :?: :?: :?: Wink
https://sdgl.org/forum/viewtopic.php?t=4785
Tessoro  en Bimbo (iguana iguana rhinolopha)
een hond, Philos (X border collie / friese stabij)
http://drakieonline.haaralbums.nl/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)