AANKONDIGING SYMPOSIUM SDGL 2012.
Ja dat is inderdaad zo.....maar toch erg jammer anders prive tourtje/ les haha met gezellig groepje ;-)
Reply
dat kan altijd
Reply
Ook van mijn kant natuurlijk jammer dat het niet door gaat. Hopelijk kunnen we met de mensen die zich aangemeld hadden een keer een leuke dag organiseren. Een dierentuin pakken of iets in die richting zou leuk zijn... Toch jammer dat we (op het laatste moment) hebben moeten beslissen om het niet door te laten gaan.

Hopelijk zien jullie wel in dat het voor die paar mensen echt de moeite niet waard is om zo'n dag te organiseren. Er komt meer bij kijken dan even wat opzetten en een zaaltje huren. Vooral voor de lezinggevers is het dan ook erg demotiverend als je een lezing moet geven aan een paar mensen. De meeste mensen moeten toch ook een aardig stukje rijden voor deze dag, het zou dan zonde zijn als het uiteindelijk tegen valt.

Met vriendelijke groet,

Brian
Redactie Iguana Varia

Heb jij een leuke tekst, foto of wil jij een verhaal vertellen over onze geweldige hobby mail dan naar redactie@sdgl.org
Reply
Nou zondag dierentuintje pakken dan haha
Nee vindt erg begrijpelijk waarom het niet doorgegaan is maar ook wel erg jammer vooral om het feit dat er in ieder geval voor mij nog veel nieuwe informatie te leren is maar dat komt wel tijd genoeg haha..... toch wil ik degene bedanken die het in ieder geval geprobeerd hebben om het te organiseren in zoiets gaat toch veel tijd in zitten en vindt het jammer dat die tijd voor niks is geweest eigenlijk dus thnx voor de moeite....in ieder geval kunnen deze idee├źn voor de volgende x misschien weer gebruikt worden
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)